Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Inspirert av kjærlighets-tråden lurer jeg på en ting; Når gråt du sist?

For min egen del har jeg grått to ganger på ett år ca. Begge gangene ble det slutt med kjæresten, noe som ordnet seg ganske kjapt etterpå. Heldigvis. Og jeg gråt sist gang jeg så Schindlers Liste, for en stund siden :cry:

Jepp, innerst inne så er det en myk mann her :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke helt sist, lenge siden jeg har strigrått. Men jeg har grått i år en eller annen gang. Har mine øyeblikk da jeg savner mamma som døde for sju og et halvt år siden. Men som regel er det bare en stille tåre som kommer sammen med et trist sinn.

Lenke til kommentar

Hmm, da kompisen min ble banket opp på byen for et år siden. Havnet i koma med knekt nakke og store hodeskader. Svevde mellom liv og død i flere uker. Aldri følt meg så jævlig før. Å politiet fant ikke ut noe om hvem det var, aldri vært så forbanna og trist samtidig.

Lenke til kommentar
Hmm, da kompisen min ble banket opp på byen for et år siden. Havnet i koma med knekt nakke og store hodeskader. Svevde mellom liv og død i flere uker. Aldri følt meg så jævlig før. Å politiet fant ikke ut noe om hvem det var, aldri vært så forbanna og trist samtidig.

6529168[/snapback]

Huff, går det bra med vennen din nå?

Sist jeg gråt, har ikke grått på lenge, bare hatt noen tårer som renner, sist det var, må ha vært når jeg så en trist film

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Han var blind på begge øynene når han våknet til liv, og led av hyperaktivitet i starten. Men utover det var alle forbløffet over hvordan han kom seg, legene hadde aldri sett noe slikt. Han er fortsatt sykemeldt, men har fått operert øynene så han ser like godt igjen. Det var egentlig sinnsykt å se hvordan han kom seg. Legene sa til han at han kanskje aldri ville få synet skikkelig tilbake igjen, det han gjorde da var å kjøpe seg en 42" flatskjerm. Han skulle se igjen. Dem sa også at han ikke kunne komme hjem til jul, men det kjempet han seg å til. De ville vel også uføretrygde han, noe han nektet. Han er nå aktiv sykemeldt og jobber mye mer enn han egentlig har lov til. Kan jo ikke jobbe like hardt fysisk som før da, men det kommer seg. Han får å lappen tilbake snart, noe han gleder seg sinnsykt til. Dette skulle også ta et halvt år, heia byråkratiet Norge. Men han ringte til stort sett alle som hadde med dette og gjøre, så han fikk ta testene tidligere!

Jeg har kjent familien hans siden jeg var født, og har aldri vært med på noe så jævlig. Så jo hvordan de slet. Da spesielt søstra som er en av mine beste venner.

Men men, alt bra nå :)

Lenke til kommentar

Det var godt å høre! :) Høres ut som en veldig sterk person det der! Veldig kult at han kjøpte seg 42'' tv når de sa han skulle være blind! :D Jeg har og en venn (min beste da hehe) som jeg har kjent hele livet. Om noe sånt skulle skjedd emd han vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Bare tanken på det gir meg aggresjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...