V?rbris Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei Kjører kun ett antivirusprogram og scanner tidvis med andre i tillegg. Men lurer på om jeg kan kjøre andre anti spion program samtidig som windows Defender? f.eks. spywareblaster? Har også ad-aware se og spyboot hvor jeg scanner tidvis manuelt og er særlig fornøyd med spyboot search and destroy har oppdaget og tatt knekken både på smitfrau og errorsafe i Mars. For at de ikke skulle dukke opp igjen senere ved eventuelle gjenopprettinger til ( feil ) dato måte jeg slette og gjenopprette i flere faser. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! I de aller fleste tilfeller vil du kunne kjøre så mange anti-spyware-program som du bare vil. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du bør ikke kjøre flere antivirusprogram samtidig. Antispyware programmer kan du bruke flere av. Spybot S&D synes jeg er mangelfull, bl.a ved at den kun sjekker deler av maskinen men for all del det den finner er jo bra. Ad-aware SE og spywareblaster fungerer bra, trenger normalt ikke mer antispyware programmer. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Du bør ikke kjøre flere antivirusprogram samtidig.Antispyware programmer kan du bruke flere av. Spybot S&D synes jeg er mangelfull, bl.a ved at den kun sjekker deler av maskinen men for all del det den finner er jo bra. Ad-aware SE og spywareblaster fungerer bra, trenger normalt ikke mer antispyware programmer. 6530513[/snapback] Hei Nei kjører kun ett antivirus program kontinuerlig, men har muligheter for og kjøre flere manuelt bla Windows sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå