Torjus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Heisann, har de siste dagene laget meg en ny hjemmeside! Fulgte rådene til webdesignerene her inne på HW om at jeg måtte slutte å lage sider utifra de gamle sidene, så derfor startet jeg helt på scratch og har nå laget en helt ny side med sidebar, stilvelger, loginboks til cutenews (hjelper hverdag min mye, latskapen lenge leve ) Hva synes dere? Ris, ros, tips, idér, konstuktiv kritikk? Bring it on Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ops, hehe. www.thinkfuzzy.net Endret 21. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) vegis, tror folk begynner å bli litt trøtt inkludert meg, god natt edit: må vell kanskje si hva jeg mener om siden? hmm, likte designet. Ikke noe jeg så når jeg så over det nå bra jobba Endret 21. juli 2006 av wolfenkill Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har ikkje du hatt dette designet noen dager no? mener eg så på siden din for noen dager siden, og da var det slikt design. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Var det ikke du som laget det rust designet for litt siden? Syns det egentlig det var kjempe bra. Den nye siden din er fin den, men syns bakgrunnen kræsjer litt med stilen til resten av siden. Du kunne jo også tenkt på å bytte ut h elemementene til venstre divene med et bilde med en annen custom font? Ser også at du har gitt venstre boksen litt for stor bredde iforhold til boksen, for noen få setninger slutter utenfor. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Var det ikke du som laget det rust designet for litt siden? Syns det egentlig det var kjempe bra. Den nye siden din er fin den, men syns bakgrunnen kræsjer litt med stilen til resten av siden. Du kunne jo også tenkt på å bytte ut h elemementene til venstre divene med et bilde med en annen custom font? Ser også at du har gitt venstre boksen litt for stor bredde iforhold til boksen, for noen få setninger slutter utenfor. 6531050[/snapback] Jo, det var meg som laget rust designet, men ble aldri noe av det. Hva synes du/dere om den nye bakgrunnen? http://www.thinkfuzzy.net/index.php - Ble det bedre? Skal se på det andre du nevnte, takk for tipset! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ble mye bedre nå ja! (Har tenkt å ha en slik type bakgrunn på siden min selv) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fant en feil, se bildet, blir luft mellom innhold og footer Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Jepp, tror det er galleriet som gjør det! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det blir så hard overgang med det rene hvite i innholdsfeltet mot den skitne betongbakgrunnen. Tror jeg ville ordnet litt på overgangen der. Lagt til noen grunge-effekter eller noe. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Dette var lekkert, fuzzy! Det eneste negative jeg kommer på i farten er headeren. De enorme mengdene rødfarge trekker blikket bort fra innholdet. Er et helvete å lese noe som helst før man får scrollet vekk headeren. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Elsker typografien! Har du valgt noe for oss Mac-brukere, only? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Det blir så hard overgang med det rene hvite i innholdsfeltet mot den skitne betongbakgrunnen. Tror jeg ville ordnet litt på overgangen der. Lagt til noen grunge-effekter eller noe. 6538583[/snapback] Enig, sliter selv med å få til en bra overgang! Skal lage 3 nye stiler under stilvelger med 3 forskjellige bakgrunner, så kan man se enkelt hvilken som passer best - regner med å ha det klart om en stund. Dette var lekkert, fuzzy! Det eneste negative jeg kommer på i farten er headeren. De enorme mengdene rødfarge trekker blikket bort fra innholdet. Er et helvete å lese noe som helst før man får scrollet vekk headeren. 6538814[/snapback] Takk! Ja.. må kanskje si meg litt enig der. Noen forslag til forbedringer? Lysere farge? Elsker typografien! Har du valgt noe for oss Mac-brukere, only? 6539509[/snapback] Takker. Har prøvd å få litt luft - letter-spacing, hvit bakgrunn osv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det blir så hard overgang med det rene hvite i innholdsfeltet mot den skitne betongbakgrunnen. Tror jeg ville ordnet litt på overgangen der. Lagt til noen grunge-effekter eller noe. 6538583[/snapback] Enig, sliter selv med å få til en bra overgang! Skal lage 3 nye stiler under stilvelger med 3 forskjellige bakgrunner, så kan man se enkelt hvilken som passer best - regner med å ha det klart om en stund. Dette var lekkert, fuzzy! Det eneste negative jeg kommer på i farten er headeren. De enorme mengdene rødfarge trekker blikket bort fra innholdet. Er et helvete å lese noe som helst før man får scrollet vekk headeren. 6538814[/snapback] Takk! Ja.. må kanskje si meg litt enig der. Noen forslag til forbedringer? Lysere farge? Elsker typografien! Har du valgt noe for oss Mac-brukere, only? 6539509[/snapback] Takker. Har prøvd å få litt luft - letter-spacing, hvit bakgrunn osv. 6540121[/snapback] Rødfarge har den egenskapen at det veldig lett "trekker til seg synet" (bare se på swatsikaen og kommunistsymbolet. Jeg vet ikke hvordan du kan ordne det, men du kan prøve å legge til flere røde elementer lenger nedover siden eller evt. mette (saturation i PS) rødafargen litt mer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Elsker typografien! Har du valgt noe for oss Mac-brukere, only? 6539509[/snapback] Takker. Har prøvd å få litt luft - letter-spacing, hvit bakgrunn osv. 6540121[/snapback] Du bruker jo Lucida Grande. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 bra side,synes designet var bra. hvem er den hjerte stjelern? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Med den bakgrunnen burde du kanskje brukt border-left og border-right? Og er enig i at banneren, eller rødfargen rettere sakt er litt vel mye. Prøv mørkere farger. EDIT: Og har du sjekket siden i IE? Hadde samme problemet selv. Opera og Firefox stiller skrifttypen selv virker som. For i IE virker det som om du har satt skriftstørrelsen til size 5 elns. Det funker heller ikke å klikke på bildene i IE. Ja jeg vet.. IE er hat. Endret 24. juli 2006 av Steina Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 alt var pent og ryddig uten om *Sist kommentert* derimot var rotete. *erik, amatør. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det som er under "Sist kommentert" syntes jeg ble veldig rotete med bare :: som skiller mellom hver kommentar. Bakgrunnen er flott! Hvordan laget du den? Eller hvor fant du den, hvis du fant den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå