Knutgrus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 ...har du flere måneder til rådighet så kjør på... Har gått i samme fella 2 ganger nå. Begge gangene har de rota det skikkelig til. Synd siden abonnementet de "selger" passer meg perfekt. Kort sagt, om du bestiller før lagerbeholdningen går ut, så ikke regn med å få tilsendt noe før neste lagerbeholdning er inne... Sure greier. Spesielt irriterende når man bestiller noe fordi hva man har fra før har gått i stykker. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hmm.. sikker på at du ikke har uflaks da? Jeg holder meg til faste forhandlere med alt jeg kjøper. Ikke har jeg hørt om ownersbuy heller.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 En kompis av meg bestilte derifra nylig, han fikk den veldig fort. Et tips er å ikke bestille når du ser det bare er 1-2 igjen på lager, da er det temmelig sikkert at de er utsolgt når ordren din blir bekreftet. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 ...var 50+ da jeg bestillte... Lenke til kommentar
tuppamaara Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har kjøpt telefon gjennom ownersbuy 3 ganger jeg. De brukte kun 1 uke på å levere telefonene, så jeg er kjempe fornøyd. Eneste problemet er at da jeg fikk problemer med min k750i måtte jeg sende den til Oslo på reparasjon. Det var ingen her i trondheim som ville ta imot den. Kommer helt sikkert til å handle telefon hos ownersbuy igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå