Anakin Skywalker Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Bildet er tatt mot Nykvågen i Vesterålen under litt spesielle forhold, Syntes effekten ble pen.. Tilbakemeldinger? Edit: Beklager at bildet ble så lite, skal se om jeg kan fikse det litt senere. Endret 21. juli 2006 av Anakin Skywalker Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 pent. mystiskt... vet ikke helt hva meg jeg skal si om det.. det fenget.. 5er Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har ikke peiling på bilder, men jeg veit at det der er et fint bilde. Ser litt sånn overnaturlig ut, akkurat som om jeg forventer at det skal skje noe der sola slår gjennom skyene og treffer sjøen. Jeg venter lissom på et havmonster elns som stiger opp. Men det er bare min morsomme fantasi. trur det bildet der kan inspirere til en interesang historie. Lenke til kommentar
Toggeladden Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Veldig fint lys! Er horisonten litt skeiv? Det hadde vært artig å se en versjon uten fyrlykten også. Lenke til kommentar
Anakin Skywalker Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Takker for tilbakemeldinger Tror ikke horisonten skal være skjev, er nok bare fjæra som er med på å gi det intrykket siden det er et ganske mørkt bilde. Her er ett uredigert bilde til uten fyrlykten.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Meget fint bilde! Skulle ønske jeg også kunne ta så fine bilder som dere! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Syns de ble veldig mystiske! (på en bra måte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå