Gå til innhold

Hva er det med The Who-fetisj på C.S.I.?

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til tre sanger av The Who på serien C.S.I. På introen. Disse er The Who - Who Are You, The Who - Won'y get Fooled Again og The Who - Baba O'riley.

Noen som vet hvorfor det brukes The Who brukes veldig av C.S.I.-crewet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke "Teenage wasteland" som brukes på CSI:NY? Uansett, så er det ikke akkurat noen dårlig feature.. Men det kan jo bli farlig.. Om noen spiller The Who på fest og noen roper: "Er ikke det den CSI sangen?", kommer jeg til å brekke meg..

6528520[/snapback]

Den heter da så vitterlig Baba O'riley (er The Who fan til de grader). Vil dog ikke at The Who skal være kjent for CSI, men heller for musikken deres.
Lenke til kommentar
Er det ikke "Teenage wasteland" som brukes på CSI:NY? Uansett, så er det ikke akkurat noen dårlig feature.. Men det kan jo bli farlig.. Om noen spiller The Who på fest og noen roper: "Er ikke det den CSI sangen?", kommer jeg til å brekke meg..

6528520[/snapback]

Den heter da så vitterlig Baba O'riley (er The Who fan til de grader). Vil dog ikke at The Who skal være kjent for CSI, men heller for musikken deres.

6528812[/snapback]

Tja. De fleste som ikke vet hvem "The Who" er fra før av, legger sikkert ikke merke til at det er "The Who" som spiller i introsangene uansett. De som allerede vet hvem "The Who" er har sikkert allerede andre assosiasjoner til bandet anyways. I alle fall hvis de vet litt om bandet.

Lenke til kommentar

Who are you var den perfekte sangen til den originale serien; tempoet og refrenget passet perfekt til introen. Hvorfor de brukte Baba til Miami vet jeg ikke, men etter de gjorde det var det vel umulig å velge et annet band for CSI nummer 3.

At folk tror The Who er CSI-musikken er ikke det verste, vi har tross alt de som tror Puff Daddy hadde originalen til Page med Come With Me, eller Eminem sto bak Dream On-gitaren i Sing for the Moment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...