hylo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har lagt merke til tre sanger av The Who på serien C.S.I. På introen. Disse er The Who - Who Are You, The Who - Won'y get Fooled Again og The Who - Baba O'riley. Noen som vet hvorfor det brukes The Who brukes veldig av C.S.I.-crewet? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er det ikke "Teenage wasteland" som brukes på CSI:NY? Uansett, så er det ikke akkurat noen dårlig feature.. Men det kan jo bli farlig.. Om noen spiller The Who på fest og noen roper: "Er ikke det den CSI sangen?", kommer jeg til å brekke meg.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Er det ikke "Teenage wasteland" som brukes på CSI:NY? Uansett, så er det ikke akkurat noen dårlig feature.. Men det kan jo bli farlig.. Om noen spiller The Who på fest og noen roper: "Er ikke det den CSI sangen?", kommer jeg til å brekke meg.. 6528520[/snapback] Den heter da så vitterlig Baba O'riley (er The Who fan til de grader). Vil dog ikke at The Who skal være kjent for CSI, men heller for musikken deres. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det ikke "Teenage wasteland" som brukes på CSI:NY? Uansett, så er det ikke akkurat noen dårlig feature.. Men det kan jo bli farlig.. Om noen spiller The Who på fest og noen roper: "Er ikke det den CSI sangen?", kommer jeg til å brekke meg.. 6528520[/snapback] Den heter da så vitterlig Baba O'riley (er The Who fan til de grader). Vil dog ikke at The Who skal være kjent for CSI, men heller for musikken deres. 6528812[/snapback] Tja. De fleste som ikke vet hvem "The Who" er fra før av, legger sikkert ikke merke til at det er "The Who" som spiller i introsangene uansett. De som allerede vet hvem "The Who" er har sikkert allerede andre assosiasjoner til bandet anyways. I alle fall hvis de vet litt om bandet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Who are you var den perfekte sangen til den originale serien; tempoet og refrenget passet perfekt til introen. Hvorfor de brukte Baba til Miami vet jeg ikke, men etter de gjorde det var det vel umulig å velge et annet band for CSI nummer 3. At folk tror The Who er CSI-musikken er ikke det verste, vi har tross alt de som tror Puff Daddy hadde originalen til Page med Come With Me, eller Eminem sto bak Dream On-gitaren i Sing for the Moment. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 for å klare opp Who Are You=CSI Won'y get Fooled Again=Miami NY: Baba O'riley Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 CSI skal ha for at de har gjort The Who kjent for en stor del av befolkningen under 35 hvertfall. Uansett om de kaller det CSI-sangen eller ikke.. Når CSI bruker låtene deres, så tjener The Who og plateselskapet deres penger som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå