Søppelsveitt Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Grattis! Hva blir neste mon tro? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fy f&%#... Slått av et foto av et hvitt ark med kulepennpåskrift. Screw you guys! I'm going home. Nei, alvorlig talt så var ikke dette et tema som det var enkelt å få noe ut av på så kort tid som vi har til rådighet her, så props til Sentimental! Det var jo praktisk talt seier på walk over. Ikke ta dette som kritikk av temaet, for vi er jo tross alt inne i den hardeste sommerferietiden. (og Sentimental: vær så snill å velge et tema jeg kan få noe ut av på Glittertind da! ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg skal være med igjen etter å ha vært borte sist gang. Skal se hva jeg får til i løpet av helga Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Takker og bukker! Ulempen med å vinne er at man må arrangere neste konkurranse... Neida, men jeg tenker fortsatt på hva neste tema skal bli. Ønsker jo ikke å ha et for vanskelig tema, men det skal heller ikke kjedelig. Akkurat nå står det vel mellom to tema, så får vi se... Konkurranse skal det i alle fall bli, prøver å få lagt det ut rett etter midnatt. Håper på bra deltagelse igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå