Gå til innhold

Vurderer å starte med boksing

Anbefalte innlegg

Boksing har alltid fristet meg litt siden jeg har aldri slåsset i noe turneringer før. Jeg trener Kung Fu og har trent GTF Taekwon Do så hadde vært spennende å se hva jeg kunne fått til.

Men noen som vet av noen klubber i Trondheim ? Fant 2stk på nettet men informasjonen er så diffus.

Hvordan fungerer treningen egentlig ? Blir dere trent som en klasse av en trener eller kommer dere inn og trener som det passer dere selv ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B30 er en bokseklubb som ligger i byåseveien i trondheim. der kan man melde seg på nybegynnerprogram og få grunnleggende opplæring. deretter er det satt opp faste treninger i uka hvor alle som vil kan være med. etterhvert kan det være du får kontakt med enkelte trenere som kjenner deg og vet hva du trenger hjelp med osv...... det er på en måte sli kat du kan velge å enten bare være en person i mengden som ikke bokser kamper, sånn bare for treningens skyld. eller du kan få opplølging av trenere, bli med i turneringer osv......... kan bli ganske stort press på deg til å bokse kamper.

det skal nevnes at jeg aldri har gått på boksing, men en svært nære venn av meg går/gikk dær og har hørt mye fra ham om hvordan oplegget fungerer.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Ok høres bra ut ! Får vel ta å melde meg opp . Har veldig lyst til å gå kamper ja men får se hvordan det går. Tipper jeg får veldig mange rykninger til å forsvare meg på utradisjonelle måter ihvertfall :) Vet ikke hvordan reglene er på det jeg men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...