Tunky Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, jeg kjøpte meg en Jogger (skum/vin-gummi-føtter-godteri) i byen idag. Da jeg åpnet posen spiste jeg alle (nesten). Men da jeg kom til bunnen så jeg at det lå noen "ødelagte" føtter i bunnen, krympet og fæle. Søstra mi har lært meg at et klagebrev med en stor porson humor ofte lønner seg. Men jeg er ikke særlig flink til å finne på humoristiske klagebrev. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bruk masse gladsmileys og legg gjerne til et bursdagskort med et moro tema Hvis ikke det er artig nok, kan du alltids sende med en prompepute Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Omg omg jeg kjøpte med jogger jeg vil ha penger :!: plx :O :O :O :O de var knust( hehe) Med venlig hilsen (ditt navn her) Endret 20. juli 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Kjære (blabla) Jeg var i byen her en dag og bestemte meg for å kjøpe en pakke med Jogger. Jeg storkoste meg med disse, men til min store overaskelse var de siste joggerene i posen grønnsaker, min teori er vel at de har jogget for mye (?) Hva mener dere om saken? Mvh. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ja, jeg vet, Ja, jeg vet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei! Jeg har kapret 6 United Airlines fly, og vil styrte dem i fabrikken deres om dere ikke sender meg en ny pose med Jogger. Mvh Navn Adresse Postnr og sted Fødselsnr Visa-nr Utløpsdato på Visa Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei! Jeg har kapret 6 United Airlines fly, og vil styrte dem i fabrikken deres om dere ikke sender meg en ny pose med Jogger. Mvh Navn Adresse Postnr og sted Fødselsnr Visa-nr Utløpsdato på Visa 6528010[/snapback] +CVV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå