pettmark Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) ]Har fulgt bruksanvisningene, instaler programmene of programmet finner mobilen. Men da jeg skal inn i adobe photo og skal velge fra hvor jeg skal impotere bildene er ikke e disk eller mobilen et alternativ Da jeg prøver å åpne dis E som skal være mobilen får jeg opp følgende feil melding sett inn en disk i stasjon E Endret 20. juli 2006 av pettmark Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm.. jeg ser ikke bildene, men jeg tror telefonen må være i filoverføringsmodus for at adobe photo skal fungere. Lenke til kommentar
pettmark Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ok, skal ta å fjerne dem i da, men da jeg dobbel klikker på disk e får jeg op feil meldingen som er denne: sett inn en disk i stasjon E Har hatt mobilen i fil overførings modus da dette hendte.. Endret 20. juli 2006 av pettmark Lenke til kommentar
lrw Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hadde samme prob, fikk inn på enhetsbehandling og fant 2 filer som ikke var installert. Når de ble inst. gikk resten som smurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå