Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stipend og lån på BI...

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet hvor mye man får i lån og stipend når man skal gå BI? Er det samme satser som ved annen utdanning, eller er det høyere? Er veldig i tvil om jeg har råd til å studere på BI, så derfor håper jeg på svar så fort som mulig.

Ha en ellers fin sommer :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får vel 10.000 mere i semesteret i lån - ellers er alle stipend ordninger osv likestilt som alle andre utdannelser på høyskole/universitet.

edit: forholdende ser ut til å ha blitt bedre siden jeg hadde bruke for skolepenge lån...

Endret av JoKr
Lenke til kommentar
Regjeringen har innvilget mer i studielån til studenter som må betale skolepenger. Dette betyr at en BI-student vil få rundt 30 000 kroner mer til disposisjon i løpet av et skoleår.

Det vil bety 113400,- pr. år for meg som har folkeregistrert addresse en annen plass enn studieplassen. Hmmm. Lurer på om dette holder da første år koster ca 41000,- og de to siste koster 61000,-. Og dette kommer i tillegg til andre utgifter som husleie osv. Blir ikke en lett overgang må jeg si.. Har vært vant til å tjene mine egne penger siden videregående!

Lenke til kommentar
Det vil bety 113400,- pr. år for meg som har folkeregistrert addresse en annen plass enn studieplassen. Hmmm. Lurer på om dette holder da første år koster ca 41000,- og de to siste koster 61000,-. Og dette kommer i tillegg til andre utgifter som husleie osv. Blir ikke en lett overgang må jeg si.. Har vært vant til å tjene mine egne penger siden videregående!

6527735[/snapback]

Kan jobbe deltid vet du, mange fine deltidsjobber, også de hvor du kan tjene mye penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...