Darkane Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei Noen som vet hvor mye man får i lån og stipend når man skal gå BI? Er det samme satser som ved annen utdanning, eller er det høyere? Er veldig i tvil om jeg har råd til å studere på BI, så derfor håper jeg på svar så fort som mulig. Ha en ellers fin sommer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får ekstra studielån siden du går på en skole som krever skolepenger http://www.bi.no/templates/NyhetsArtikkel____37071.aspx Regjeringen har innvilget mer i studielån til studenter som må betale skolepenger. Dette betyr at en BI-student vil få rundt 30 000 kroner mer til disposisjon i løpet av et skoleår. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Du får vel 10.000 mere i semesteret i lån - ellers er alle stipend ordninger osv likestilt som alle andre utdannelser på høyskole/universitet. edit: forholdende ser ut til å ha blitt bedre siden jeg hadde bruke for skolepenge lån... Endret 20. juli 2006 av JoKr Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Regjeringen har innvilget mer i studielån til studenter som må betale skolepenger. Dette betyr at en BI-student vil få rundt 30 000 kroner mer til disposisjon i løpet av et skoleår. Det vil bety 113400,- pr. år for meg som har folkeregistrert addresse en annen plass enn studieplassen. Hmmm. Lurer på om dette holder da første år koster ca 41000,- og de to siste koster 61000,-. Og dette kommer i tillegg til andre utgifter som husleie osv. Blir ikke en lett overgang må jeg si.. Har vært vant til å tjene mine egne penger siden videregående! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det vil bety 113400,- pr. år for meg som har folkeregistrert addresse en annen plass enn studieplassen. Hmmm. Lurer på om dette holder da første år koster ca 41000,- og de to siste koster 61000,-. Og dette kommer i tillegg til andre utgifter som husleie osv. Blir ikke en lett overgang må jeg si.. Har vært vant til å tjene mine egne penger siden videregående! 6527735[/snapback] Kan jobbe deltid vet du, mange fine deltidsjobber, også de hvor du kan tjene mye penger Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Vet ikke om BI har ansatt bedre brukersupport for studentene, men jeg fikk deltidsjobb direkte på BI som IT veileder - 0 reisetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå