jennnereer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 skal bygge pc til min bror og han vil ha noe der han kan se ALT og fant da et AC Ryan på netshop. finner ikke kabinettet lenger så en link er ikke mulig. mitt spørsmål blir da om noen har erfaringer med AC Ryans acrylplater/kabinetter. sett gjerne inn bilde dersom du har kabinettet det er sankk om. (han er 14 så et fjortisskabinett passer til ham) Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 en negativ side er jo at han ikke kan gjemme kablene. en positiv side er at dere slipper juletre! Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 en negativ side er jo at han ikke kan gjemme kablene.en positiv side er at dere slipper juletre! 6527683[/snapback] Hvis du bruker noen fete kabelstrømper trenger du egentlig ikke gjemme kablene... Har sett litt på de jeg også, men mange sier at de knuser litt for lett.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Trengs masse modding for å få det til å se bra ut! Ta en titt på Dj-Sonic sin worklog så kan du se hvor pent det blir med litt modding Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Trengs masse modding for å få det til å se bra ut! Ta en titt på Dj-Sonic sin worklog så kan du se hvor pent det blir med litt modding 6531615[/snapback] enig, hater plexi kabbiser. ser alt... Å når man får riper vises dette fort.Men dette kan bli pent når det moddes Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Vel, du ser jo alt. Det er jo et minus! Men, det er ikke uten grunn at man har spraylakk! =) Om du vil gjøre han en tjeneste, som han senere vil være glad for, så hadde jeg spraya litt på kabinettet (enten en CS-logo eller hva pokker han liker) eller noe annet lignende, som får oppmerksomheta litt vekk fra rotet inne i PCen. Kabinettet har faktisk en jeg kjenner, og jeg synes det virker helt greit. Men det er jo ikke noen spennende løsninger, bare et helt enkelt gjennomsiktig kabinett. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Foresten hvis du sprayer innsiden av plexien med sort blank lakk så blir det speilfinish på utsiden. Kunne blitt litt tøft, ikke store jobben heller da Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Dropper plexi. tar for lang tid å få det på lager. viste ham dette Aerocool kabinettet. noen som har erfaring med dette kabinettet eller Aerocool generelt. tenkte selv å ha Extreme Engine 3T på min neste spillmaskin. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 http://www.microplex.no/search.aspx?query=...itower%2c+Acryl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå