wildv Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Når jeg bruker den vanlige Ctrl/Alt/2 kombinasjonen i Outlook får jeg ikke @! (Hadde vært fint om det funket der!) Får det på en helt fersk installasjon av Office XP! Er det vanlig? Hva gjør jeg for å fixe problemet? Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har du prøvd alt gr-2?? Lenke til kommentar
wildv Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Det funker ja! Takker for tipset Sir! Hvorfor har MS valgt en annen løsning her enn ellers? Dumt! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hmm.. det er da vanlig å bruke alt gr 2 for å få @, ikke ctrl+alt+2.. visste faktisk ikke at man kunne bruke ctrl+alt+2 :wink: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 10:57, skrev wildv:Det funker ja! Takker for tipset Sir! Hvorfor har MS valgt en annen løsning her enn ellers? Dumt! Det er Alt Gr + 2 som er den offisielle kombinasjonen, men enkelte programmer er laget slik at den skjønner f.eks. bare vanlig Alt + 2 osv, fordi det ligger liksom i kortene at det er det du prøver å skrive f.eks. i mail-feltet. Puh, lang setning (Noen som skjønte den ?) Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Alt-Gr er Grei men den forbanna windows knappen kan da keyboard produsentene gi en lang f@en i å squeeze inn på keyboardet...dessuten bruker jeg Linux ofte og liker IKKE WIN knapp :razz: Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 CTRL-ALT er vel bare en alternativ måte å gjøre akkurat det samme som ALT-GR på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå