TRS Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 er det bare meg eller har ikke PS2'en sunket NOE i pris det siste året?? Har sett steder hvor den enda koster 2500kr......dette er da for dyrt idag når Xbox og Gamecube er kommet eller hva?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 det er ikke dyrt, det er slik prisen er. gamecube er laget med billige men gode deler og har lav pris mens xbox er dritdyr men blir solgt til lav pris med tap. ps2 prisen er nesten sunket med 50%, så håper du på lavere pris er du veldig optimistisk :smile: Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det vel ikke billig?? Koster kun 1995,- på elkjøp... Bare 300,- mer en GC og XBox.. Dvd til 300,-kr vil jeg vel si er billig?? Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg kjøpte nylig PS2 på www.gamesmix.com i bundle med Metal Gear Solid 2 til 2495,-, og jeg er kjempefornøyd. Det som er teit er at bare maskinen også koster 2495,- på det samme stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå