Gå til innhold

Stokk med nå grønt på :D

Anbefalte innlegg

Tittel?`Hmmm :hmm:

Hellu! Var i dag i ei hule hvor det en gang var ei maskingruve, da det for mange herrens år siden ble hentet ut malm-stein. Da åpninga til gruva var minimal, var det også nesten helt mørkt inni. Fikk tatt en del bilder i blinde med blitz, og dette er da ett av dem.

Dette er da bilde av en stokk som gikk på tvers oppi taket. Den greia i midten får jeg komme tilbake til, da jeg nesten må spørre min bestefar hva det egentlig er :D

Bildet er kroppet og så har jeg lagt til den grønnfarga.

Vad tycks?

Bilde1 med original farge i midten av treverket:

img1178red2webgy3.gif

Bilde2 med justert farge i midten av treverket:

img1178redwebeb5.gif

Endret av Bjoernstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pent. Absolutt pent. Hadde ikke gått forbi det motivet jeg heller. Selv ville jeg sikkert komponert det med litt mer luft på venstre side, fordi strukturen i veggen er finere på den siden, men det fungerer helt greit sentrert også. Rammen er omtrent som jeg ville hatt den. Vellykket bilde, som jeg tror vil gjøre seg på en ikke for stor print.

Lenke til kommentar
litt mer luft på venstre side, fordi strukturen i veggen er finere på den siden, men det fungerer helt greit sentrert også.

6528677[/snapback]

Nyttig inspill til videre utvikling. Skal tenke på det til neste gang jeg tar et lignende bilde. Har desverre ikke mer å hente hverken til venstre eller høyre, da jeg tok bilde veldig nært. Har kun croppet oppe på bildet.

Edit: La til et bilde med den originale fargen.

Endret av Bjoernstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...