LarsP Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er ikke ute etter kabelsamlere til innvendig hw, men til kabler til mus, tastatur, strøm, hodetelefoner osv. De eneste jeg har funnet så langt har vært stygge plastrør som er lite bøyelige og ser like stygge ut som kabelrot. Et interessant produkt var dette, men jeg trenger noe lignende som kan fortsette opp og helt frem til skjermen. Noe du kan kutte til selv hadde vært å foretrekke. PS: Håper jeg har postet riktig nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva med Coolsleves: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=281&mcat=14s281 Det du linka til var jo vakkert, men forferdelig dyrt! *Skrive opp på ønskelista* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Hva med Coolsleves: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=281&mcat=14s281Det du linka til var jo vakkert, men forferdelig dyrt! *Skrive opp på ønskelista* 6536098[/snapback] Tja, litt lite med 1/2" og 5/8" til så mange kablar kanskje? Kanskje Biltema, Clas Ohlson eller liknande har noko som funker? Fant denne, men kor bra den er veit eg ikkje. Endret 22. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Den så jo faktisk ikke så gæli ut! =) Noe i samme leia. Men du må huske at du kan utvide sleves'a så de passer rundt det meste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Se der ja. Det rare var at jeg ikke så noe lignende på megabutikken til Clas her i Trondheim. De hadde en titalls andre varianter som så ut som billig plastrør. Må vel bestille via nett da, evt så tar jeg en telefon til Clas på mandag. Kunne alikevel tenkt meg de i "matt gummi", ikke blank plast, som de Clas fører. Takker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Vil bare informere om at jeg var på Clas Ohlson i går og kjøpte kabelsamlere + kabelpølser. De så mye bedre ut i virkeligheten enn det de gjorde på bildet. Kjøpte 10 meter av den typen som er nevnt over og x antall småstykker med kabelpølser som var et en cm eller to i diameter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Høyrest bra ut, har bruk for litt opprydding eg og, både i PC og TV\lydanlegg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vil bare informere om at jeg var på Clas Ohlson i går og kjøpte kabelsamlere + kabelpølser. De så mye bedre ut i virkeligheten enn det de gjorde på bildet. Kjøpte 10 meter av den typen som er nevnt over og x antall småstykker med kabelpølser som var et en cm eller to i diameter. 6552747[/snapback] Hva kostet det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Vil bare informere om at jeg var på Clas Ohlson i går og kjøpte kabelsamlere + kabelpølser. De så mye bedre ut i virkeligheten enn det de gjorde på bildet. Kjøpte 10 meter av den typen som er nevnt over og x antall småstykker med kabelpølser som var et en cm eller to i diameter. 6552747[/snapback] Hva kostet det? 6555009[/snapback] 99,- for 10 meter av den tykke som brukes til de store kabelgatene. De små kabelpølsene kostet 39,- for 8-10 stykker på ca 30cm. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 De kabelpølsene som vist over er veldig greie å se på, dvs, de rydder opp i kabelrotet. Eneste eg ikke liker er å montere de Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 De kabelpølsene som vist over er veldig greie å se på, dvs, de rydder opp i kabelrotet. Eneste eg ikke liker er å montere de 6565515[/snapback] Man må lide for skjønnheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå