Gå til innhold

Kabelsamlere til pult/gulv

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter kabelsamlere til innvendig hw, men til kabler til mus, tastatur, strøm, hodetelefoner osv. De eneste jeg har funnet så langt har vært stygge plastrør som er lite bøyelige og ser like stygge ut som kabelrot.

Et interessant produkt var dette, men jeg trenger noe lignende som kan fortsette opp og helt frem til skjermen. Noe du kan kutte til selv hadde vært å foretrekke.

PS: Håper jeg har postet riktig nå. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja.

322475A_X_2006-07-04_132927_424.jpg

Det rare var at jeg ikke så noe lignende på megabutikken til Clas her i Trondheim. De hadde en titalls andre varianter som så ut som billig plastrør. Må vel bestille via nett da, evt så tar jeg en telefon til Clas på mandag.

Kunne alikevel tenkt meg de i "matt gummi", ikke blank plast, som de Clas fører.

Takker. :)

Lenke til kommentar

Vil bare informere om at jeg var på Clas Ohlson i går og kjøpte kabelsamlere + kabelpølser. De så mye bedre ut i virkeligheten enn det de gjorde på bildet. Kjøpte 10 meter av den typen som er nevnt over og x antall småstykker med kabelpølser som var et en cm eller to i diameter.

Lenke til kommentar
Vil bare informere om at jeg var på Clas Ohlson i går og kjøpte kabelsamlere + kabelpølser. De så mye bedre ut i virkeligheten enn det de gjorde på bildet. Kjøpte 10 meter av den typen som er nevnt over og x antall småstykker med kabelpølser som var et en cm eller to i diameter.

6552747[/snapback]

Hva kostet det?

Lenke til kommentar

6552747[/snapback]

Hva kostet det?

6555009[/snapback]

99,- for 10 meter av den tykke som brukes til de store kabelgatene. De små kabelpølsene kostet 39,- for 8-10 stykker på ca 30cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...