maritimeD70 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Her er et foto fra min favorittøy i Thaigulfen. Fotoet er tatt med Nikon D70s, Kit objektiv 18 - 70mm. Redigert i Nikon Capture 4.4 og resized i Batchphoto. Dette er min første post her, håper jeg gjør dette riktig. Komentarer velkommen. MVH Terje Endret 20. juli 2006 av maritimeD70 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bildet er fint og skarpt, men det er lite vits å skrive med stor, blå skrift og ha mail adressen din først i tråden! Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Bildet er fint og skarpt, men det er lite vits å skrive med stor, blå skrift og ha mail adressen din først i tråden! 6527586[/snapback] jeg ser det samme. Gjorde ikke alt riktig. Fint du synes kvaliteten var ok. Thanks Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Om du ikkje var klar over det, so kan du redigere innlegga dine ved å trykke på . Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 greit bilde, men et par ting som stusser meg.. for det første, rediger de sinnsyke bokstavene dine og lag et skikkelig innlegg.. for det andre, grønn himmel ? og er øyene som lurer meg, men jeg syns det var litt overeksponert.. gir det en 3er på terningen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ganske lekre fargetoner i himmel og hav, men litt for utblåste i noen partier med tanke på genren du beveger deg i her. Ellers gir bildet meg akutt reiselyst igjen, så no fer eg snart. Det er deilig med sol, sjø og evig sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå