Enceladus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Dette spillet skulle komme har jeg hørt, men det kom aldri. Hva skjedde? Hvor ble det av? Kommer dette spillet noengang ut? Endret 20. juli 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har desverre ikke hørt noe særlig i det siste, men satser på det, de forgående Dungeon Keeper spillene er fantastiske! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har ikke hørt noe mer om det, veldig synd etter som disse spillene er geniale, eneste minus er at de har ræva AI, noe som i hvis grad kan forbedres på eneren i en AI patch Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 var bullfrog som ga dem ut, og de finnes ikke mer... men var jo peter molyneux som var sjefen der, så kanskje lionhead en gang skulle prøve seg... men tviler på det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 var bullfrog som ga dem ut, og de finnes ikke mer... men var jo peter molyneux som var sjefen der, så kanskje lionhead en gang skulle prøve seg... men tviler på det. 6581767[/snapback] Stemmer det ja, når du sier det så demrer det for meg. Er det Lionhead som har lisensen til videre spill i serien? Kanskje en annen utvikler kjøper lisensen og lager et etterlengtet tredje spill. Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dungeon Keeper 2 var helt rått. Jeg digget og se dyrene mine fra førstepersons perspektiv. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hæ? finnes det en toer? sitter å spiler enern ennå jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hæ? finnes det en toer? sitter å spiler enern ennå jeg 6608328[/snapback] Passe eid der ja. En toer finnes, men ja treeren kommer nok ikke ut. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hæ? finnes det en toer? sitter å spiler enern ennå jeg 6608328[/snapback] Passe eid der ja. En toer finnes, men ja treeren kommer nok ikke ut. 6612105[/snapback] Har man bevis på at 3'ern ikke kommer ut? Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har man bevis på at 3'ern kommer ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Utviklingen av Dungeon Keeper 3 ble annonsert i 2000 og kanselert noen få måneder senere. Ikke noe nytt angående spillet siden den gang så vidt jeg vet. Hvem som eier rettighetene til spillet er en annen sak. Endret 4. august 2006 av qoutor Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 det er vel EA som sitter på lisensen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Toern kom vel for 10 år siden eller noe. Mye mye bedre enn enern. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 bah eneren var jo best bitex!! selv om mistress tok seg bedre ut med noen pixler ekstra på kroppen Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Toern kom vel for 10 år siden eller noe. Mye mye bedre enn enern. 6613945[/snapback] eneren hadde mere sjarm Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Peter Molyneyx har nok desverre ingen ting han skulle gjort, Bullfrog er spist av EA monsteret og EA sitter dermed på lisensen til DK spillene, og det kommer neppe Lionhead til å få tak i. Så uansett, Molyneux og Lionhead kan ikke lage noe DK3, det er det Bullfrog som må lage, og siden Bullfrog er en del av EA nå kan man vel egentlig ikke forvente noe DK3 som når opp til forgjengerne. Blir vel en Generals lignende sak, der EA totalt herpa RA theme. Så la oss vel endelig håpe at DK serien får vile i fred, og la oss kose oss med de 2 vi har og mimre tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå