b0berg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Simple Man = kongeligst av alle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Beklager virkelig hylo, men jeg greier ikke forestille meg at bandet som lagde "Sweet Home Alabama" kan ha laget noe som hels som jeg kaller bra musikk. Men fin start på guiden, det skal du ha. 6544454[/snapback] Lynyrd Skynyrd, og musikken de har laget, banker samtlige av de bandene du har i signaturen. Tilsammen. 6544759[/snapback] Quote the facts, my brother. Simple Man er herlig, Sweet Home Alabama er en klassiker og en av de store sangene fra sør, men jeg har alltid følt at bandet kunne klart veldig mye mer. En stor skam at karrieren ble stoppet så tidlig. Why oh why couldn't they have taken Metallica instead? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 h4ngm4n: Synes man skal holde seg for godt til å komme med negative kommentarer i albumguidene. Sånt blir det jo bare bråk av Hylo: Bra initiativ. Dette er et band som har fått for lite oppmerksomhet her på forumet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 h4ngm4n: Synes man skal holde seg for godt til å komme med negative kommentarer i albumguidene. Sånt blir det jo bare bråk av 6545893[/snapback] Uenighet når det gjelder selve vurderingen må være lov, så lenge det holdes på et saklig nivå. En generell slakt av hele bandet, derimot, blir for tåpelig. Albumguides er den beste utviklingen musikkforumet har sett på lenge, og det siste vi trenger er at folk frykter å skrive om favorittbandet sitt fordi det finnes folk som ikke liker musikken. Enten det er Maiden, Aqua eller The Who, så ønsker vi alle albumguider velkommen (spesielt knallgode, som f eks denne). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Konstruktiv kritikk på omtalene er noe helt annet ja, og en nødvendighet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Why oh why couldn't they have taken Metallica instead? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Enten det er Maiden, Aqua eller The Who, så ønsker vi alle albumguider velkommen (spesielt knallgode, som f eks denne). 6545904[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå