f.HiTmAn Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg kjøpte et mx420 for lenge siden da det komm ut på markedet ,men nå vil ikke det funke. Når jeg starter maskina vil ikke sjermen gå på jeg har prøvd på andre pCer men deet sjer det sammme der? kan noen hjelpe meg? :smile: Lenke til kommentar
johna Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 har du pressa det inn i Pci porten? :smile: Har kortet fått noen skader da? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det samme skjedde en kamerat av meg.. Han klokket lit for mye og det resulterte i blandt annet dødt skjermkort, sånn som deg.. Han kjøpte nytt.. Jeg hadde et lignende problem også, men der var det kortet som ikke satt skikkelig inni.. Måtte file litt, og vips så funket det fint igjen... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 nei men det var ltt varmt opp ribba Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Garanti ?!? Ingen kan bevise at du oc denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå