Gå til innhold

Sjansen for å vinne lotto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
V75 er vertfall lettest å vinne noe på, forutsatt at du har litt peiling på trav, men du blir ikke rik.

6527154[/snapback]

Tja, når man håver inn gevinster på 200k så holder det til mat på bordet en stund for å si det slik, lettere å få større gevinster der enn i lotto, eneste jeg klarer å gå i pluss i er på trav, dog krever det at man setter seg litt inn i det.

Lenke til kommentar

Eg speler ein del Lotto, du slepp å tenke og kostar deg ikkje stort. Sjansen for å vinne stort er dog veldig liten, men tanken på at du ein dag kan få telefon frå Hamar "Gratulerer, du har vunnet xx millioner!!" held oppe håpet :D

Lenke til kommentar

Om du kunne sette en bøtte ved jernbaneskinnene på togstrekningen Trondheim - Oslo, sette deg på toget, lukke øynene, og på et tilfeldig sted slippe en mynt ut vinduet, så er sjansen for å treffe bøtta like stor som sjansen for å vinne i Lotto. Etter det jeg har hørt. Med andre ord ganske liten. :p

Lenke til kommentar
Eg speler ein del Lotto, du slepp å tenke og kostar deg ikkje stort. Sjansen for å vinne stort er dog veldig liten, men tanken på at du ein dag kan få telefon frå Hamar "Gratulerer, du har vunnet xx millioner!!" held oppe håpet :D

6527824[/snapback]

Det blir ikke så mye penger egentlig.

4 kr per rekke med 10 rekker per kupong blir 40 kr kupong i uken med 52 uker i året i 50år (hvis du spiller fra du er 25 til du er 75 blir 104000kroner.

(((4*10)*52)*50)=104000

Lenke til kommentar
Næsj, 2000 i året for å kunne vinne millionar kvar veke? Pengane hadde eg brukt på noko unyttig uansett.

6527875[/snapback]

Det blir jo selvfølgelig litt mer da, for man vil jo gjerne ha med seg joker og ekstra også, så da blir det jo en dobling, men 4000 er ikke så galt det heller.

Lenke til kommentar
Næsj, 2000 i året for å kunne vinne millionar kvar veke? Pengane hadde eg brukt på noko unyttig uansett.

6527875[/snapback]

Hehehehheehe.... Saken er jo nettopp at Lotto er unyttig :p

Så det har du jo allerede klart :p

Finnes vell no odds på hvor stor sjans det er å vinne lotto? 32*31*30*29*28*27*26 ellerno... Kan dette stemme?

Er forøvrig vanskeligere å vinne i viking enn vanlig tror jeg.

Lenke til kommentar

Nokon som gidder å rekne litt? I Lotto har du 34 tall og må ha 7 rette for førstepremien, i Vikinglotto er det 48 tall og 6 rette for førstepremie, kva er oddsen for førstepremie i dei?

Kan ikkje reknemåten for dette.

Lenke til kommentar
Lotto

I Lotto på lørdag gjelder det å plukke ut sju vinnertall av 34 mulige. Det gir drøyt 5,3 millioner forskjellige kombinasjoner. Det betyr at dersom du spiller én rekke er den teoretiske sannsynligheten for å få sju rette 1:5.379.616

Hentet fra Norsk Tipping sine sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...