Biera Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg foretrekker britiske standupkomikere, men de er det ikke så lett å finne på nettet. Ellers var jo Woody Allen genial på 60-tallet. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ikke prioritert, men disse digger jeg: Blue Collar folka - Liker Ron White spesielt godt, festlig fyr Pablo Fransisco - Jeg pissa tre dråper i buksa første gangen jeg så Arnoldimitasjonen i Bits and Pieces, det var noe av det morsomste. Ever. Eddie Murphy - Jeg liker Raw bedre enn Delirious, men begge er jo gode Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Pablo Fransisco var da sykt populær blant oss Det er jo han som kan lage den stemmen *The same crap you've seen over and over.....and over again* Lenke til kommentar
sake Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mine favoritter i nogenlunde prioritert rekkefølge: Eddie Izzard Eddie Murphy Carlos Mencia Jerry Seinfeld Pablo Fransisco Jeffrey Ross Demetri Martin 6526753[/snapback] Demetri Martin er en fantastisk fet standup artist! Men jeg har bare funnet en opptreden av ham, noen som har sett flere? Men den beste komikeren er uansett Ricky Gervais.. Han er fantastisk med Animals og Politics! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Omid Djalil Og alle i Original Kings of comedy, spesst Bernie Mac QTF! Endret 27. juli 2006 av Camron Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 George Carlin - Jammin in New York Kongen over standup sier nå jeg! Digger den "sinte" humoren hans. Finner en hel haug shows på video goolge, bør sees Omid Djalili var forresten veldig morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå