Gå til innhold

Offisiell Standup tråd

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn. "ehe". Finnes garantert untak her, men det jeg har sett, går for det meste ut på dette.

"White people got it easy, and blablabla, but black people dont know easy blablabla" men når di begynner med andre ting så synes jeg de fleste er veldig flinke!

Mine favoriter for tiden er vel

Denis Leary (no cure for cancer/lock&load også comedy centrals roast of denis leary er veldig artig, med mange talentfulle komikere)

Dane Cook liker jeg også

Skal helt klart sjekke noen av di som er nevnt her :)

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Mitch Hedberg

Sam Kinison

Bill Hicks

Disse tre storhetene er alle døde... Mitch døde for ikke lenge siden av en overdose :cry:

Nå har jeg vel ikke fått med meg alt her...

Var en som nevnte blue collar comedy tour. Men solo verkene deres er mye bedre. Bill Engvall, Larry the Cable Guy, Ron White og Jeff Foxworthy.

Andre kjente komikere

Bill Maher (treffende satire, en av mine favoritter)

Billy Connolly

Chris Rock

Dave Chapelle

David Spade

Ellen Degeneress

George Lopez

Ray Romano

Robin Williams

Rodney Carrington

David Cross (var vel nevnt?)

Jerry Seinfeld

Kevin James (King of Queens)

Lewis Black (var vel nevnt?)

Mindre kjente, men ofte morsommere (orker ikke kategorisere dette nå så jeg bare drar frem lista over det jeg har som ikke er vært nevnt)... for de spesielt interesserte og som elsker standup...

Louis CK

Maria Bamford

Mike Birbiglia

Patrice O'neal

Paul Rodriguez

Sarah Silverman

Stephen Lynch

Ted Alexandro

Todd Barry

Wanda Sykes Hall

Zach Galifianakis

John Heffron

John Leguizamo

Kathleen Madigan

Jimmy Carr

Jim Breuer

Greg Proops

Henry Rollins

Jeff Dunham

Jeremy Hotz

Dom Irrera

Dat Phan

Daniel Tosh

Tom Cotter

Hugh Fink

Gregg Rogell

Frank Caliendo

Brian Posehn

Bill Burr

Ardal O'hanlon

Adam Ferrera

Steven Wright

Russel Peters

Patton Oswalt

Nick Swardson

Jim Gaffigan

Jasper Carrott

Dave Attell

Arj Barker

Ralph Harris

Richard Jeni

Brian Regan

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn

Dette er dessverre sant for nesten alle komikere. De gjør alle en big deal ut av sin etniske opprinnelse. Italienskettede komikere f.eks... eller asiater. Briter... irer... skotter.. alle gjør en big deal ut av det. Men nå er det så j.. mange svarte komikere for tida, og da blir det temmelig tråkig etterhvert når det er alt de klarer å snakke om.

Lenke til kommentar
Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn

Dette er dessverre sant for nesten alle komikere. De gjør alle en big deal ut av sin etniske opprinnelse. Italienskettede komikere f.eks... eller asiater. Briter... irer... skotter.. alle gjør en big deal ut av det. Men nå er det så j.. mange svarte komikere for tida, og da blir det temmelig tråkig etterhvert når det er alt de klarer å snakke om.

6535437[/snapback]

er kanskje det som er problemet ja. er veldig mange heh

Lenke til kommentar
Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn. "ehe". Finnes garantert untak her, men det jeg har sett, går for det meste ut på dette.

"White people got it easy, and blablabla, but black people dont know easy blablabla" men når di begynner med andre ting så synes jeg de fleste er veldig flinke!

6529655[/snapback]

Chris Rocks Back in Black er alt for moralsk riktig, hvor han prøver å få frem noe vettugt. Det er ikke noe artig.

Murphys svart/hvitt materiale er mye artigere, hvor han får frem artigere poeng.

Lenke til kommentar

David chapelle

Og alle i Original Kings of comedy, spesst Bernie Mac

Ja de gjør mye ut av hudfarge og hvordan f.eks svarte og hvite gjør ting forskjellig.. Men det gir jeg en flygende faen i det er fortsatt morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...