Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Min favoritt: Pablo Francisco Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn. "ehe". Finnes garantert untak her, men det jeg har sett, går for det meste ut på dette. "White people got it easy, and blablabla, but black people dont know easy blablabla" men når di begynner med andre ting så synes jeg de fleste er veldig flinke! Mine favoriter for tiden er vel Denis Leary (no cure for cancer/lock&load også comedy centrals roast of denis leary er veldig artig, med mange talentfulle komikere) Dane Cook liker jeg også Skal helt klart sjekke noen av di som er nevnt her Endret 21. juli 2006 av JRL Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Idag skal jeg se mye stand-up, takk for tips folkens. Legg gjerne ut dirketelinker.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Pablo Fransisco live fra Comedy Central Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Min favoritt: Pablo Francisco 6529584[/snapback] Stemmer i den. Bits and pieces er genial. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Pablo Fransisco live fra Comedy Central Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Mitch Hedberg Sam Kinison Bill Hicks Disse tre storhetene er alle døde... Mitch døde for ikke lenge siden av en overdose Nå har jeg vel ikke fått med meg alt her... Var en som nevnte blue collar comedy tour. Men solo verkene deres er mye bedre. Bill Engvall, Larry the Cable Guy, Ron White og Jeff Foxworthy. Andre kjente komikere Bill Maher (treffende satire, en av mine favoritter) Billy Connolly Chris Rock Dave Chapelle David Spade Ellen Degeneress George Lopez Ray Romano Robin Williams Rodney Carrington David Cross (var vel nevnt?) Jerry Seinfeld Kevin James (King of Queens) Lewis Black (var vel nevnt?) Mindre kjente, men ofte morsommere (orker ikke kategorisere dette nå så jeg bare drar frem lista over det jeg har som ikke er vært nevnt)... for de spesielt interesserte og som elsker standup... Louis CK Maria Bamford Mike Birbiglia Patrice O'neal Paul Rodriguez Sarah Silverman Stephen Lynch Ted Alexandro Todd Barry Wanda Sykes Hall Zach Galifianakis John Heffron John Leguizamo Kathleen Madigan Jimmy Carr Jim Breuer Greg Proops Henry Rollins Jeff Dunham Jeremy Hotz Dom Irrera Dat Phan Daniel Tosh Tom Cotter Hugh Fink Gregg Rogell Frank Caliendo Brian Posehn Bill Burr Ardal O'hanlon Adam Ferrera Steven Wright Russel Peters Patton Oswalt Nick Swardson Jim Gaffigan Jasper Carrott Dave Attell Arj Barker Ralph Harris Richard Jeni Brian Regan Endret 22. juli 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn Dette er dessverre sant for nesten alle komikere. De gjør alle en big deal ut av sin etniske opprinnelse. Italienskettede komikere f.eks... eller asiater. Briter... irer... skotter.. alle gjør en big deal ut av det. Men nå er det så j.. mange svarte komikere for tida, og da blir det temmelig tråkig etterhvert når det er alt de klarer å snakke om. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn Dette er dessverre sant for nesten alle komikere. De gjør alle en big deal ut av sin etniske opprinnelse. Italienskettede komikere f.eks... eller asiater. Briter... irer... skotter.. alle gjør en big deal ut av det. Men nå er det så j.. mange svarte komikere for tida, og da blir det temmelig tråkig etterhvert når det er alt de klarer å snakke om. 6535437[/snapback] er kanskje det som er problemet ja. er veldig mange heh Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Men så er det liksom politisk korrekt alikevel da, fordi de gjør narr av sin egen herkomst. Det irriterer meg. Standup komedie skal ikke være politisk korrekt. Det er jo halve poenget, hehe. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ganske lei Chris Rock, og forsåvidt veldig mange andre svarte komikere. Det glir nesten altid ut i: hvite gjør det slik, og negre gjør det sånn. "ehe". Finnes garantert untak her, men det jeg har sett, går for det meste ut på dette. "White people got it easy, and blablabla, but black people dont know easy blablabla" men når di begynner med andre ting så synes jeg de fleste er veldig flinke! 6529655[/snapback] Chris Rocks Back in Black er alt for moralsk riktig, hvor han prøver å få frem noe vettugt. Det er ikke noe artig. Murphys svart/hvitt materiale er mye artigere, hvor han får frem artigere poeng. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet hva han som var på Late Show en gang het? Han var Irsk... Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Noen som vet hva han som var på Late Show en gang het? Han var Irsk... 6553235[/snapback] Dennis Leary? Endret 25. juli 2006 av NorThy Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Chris Rocks Back in Black er alt for moralsk riktig, hvor han prøver å få frem noe vettugt. Det er ikke noe artig. Enig! Kuleste standup folka er de som er virkelig ignorante. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Omid Djalili IMDb Standup: - Omid Djalili Just for laughs ------------------------------------------------------------------ Chris Porter Standup: - Chris Porter on LCS Endret 25. juli 2006 av Fez Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bill Maher (treffende satire, en av mine favoritter) Samme her. Skulle ønske vi hadde politisk engasjerte komikere av dette kaliberet her til lands. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som vet hva han som var på Late Show en gang het? Han var Irsk... 6553235[/snapback] Dennis Leary? 6554810[/snapback] Nei det var ikke han... Jeg fant det ut, det erTommy Tiernan *Må prøve å finne noen bedre* Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dave Chappelle Chris Rock Pablo Fransisco Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 David chapelle Og alle i Original Kings of comedy, spesst Bernie Mac Ja de gjør mye ut av hudfarge og hvordan f.eks svarte og hvite gjør ting forskjellig.. Men det gir jeg en flygende faen i det er fortsatt morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå