Gaston Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Har virkelig fått sansen får det i det siste. Anbefaler Dane Cook Hva med dere, noen dere syns er bra? The Original Kings of Comedy er også geniale da. Endret 20. juli 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Mitch Hedberg er min favoritt for øyeblikket. Showene hans er noe helt for seg selv; masse usammenhengende og fjerne vitser om alt mulig rart. Et av hans beste sitater: An escalator can never break. It can only become stairs. RIP. Endret 20. juli 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har veldig mange favoritter, så det blir vel rams i noenlunde prioritert rekkefølge: Andy Kaufman Lenny Bruce Mitch Hedberg Steve Martin George Carlin Sam Kinison Sarah Silverman Bill Hicks David Spade Steven Wright Diceman Kevin James Norm MacDonald Lewis Black Jon Stewart Eddie Murphy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mine favoritter i nogenlunde prioritert rekkefølge: Eddie Izzard Eddie Murphy Carlos Mencia Jerry Seinfeld Pablo Fransisco Jeffrey Ross Demetri Martin Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Blue Collar-gutta (Larry the Cable Guy, Jeff Foxworthy, Ron White og Bill Engvall) David Spade George Lopez Eddie Murphy Mitch Hedberg Bill Cosby er morsom i Bill Cosby: Himself Lenke til kommentar
roht Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Denis Leary - No cure for cancer (rett og slett genialt) Dance Cook Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dave Chappelle Bernie Mac Chris Rock Jerry Seinfeld Pablo Fransisco Eddie Murphy Chris Tucker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bill Hicks. Han er best. 6526922[/snapback] Anti-konformister er de mest forutsigbare =D Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mitch Hedberg er min favoritt for øyeblikket. Showene hans er noe helt for seg selv; masse usammenhengende og fjerne vitser om alt mulig rart. Et av hans beste sitater:An escalator can never break. It can only become stairs. RIP. 6526622[/snapback] Enig, han er genial... her er det noen"quotes" fra han. mye artig Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Anti-konformister er de mest forutsigbare =D 6526931[/snapback] That, and black comedians. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bill Hicks. Han er best. 6526922[/snapback] Ejmenn! "It is hard to quit smoking. Every one of them looks pretty good to me right now. Every cigarette looks like it was made by God, rolled by Jesus and moistened shut with Claudia Schiffer's pussy right now." Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er lei av Mencia , Dane Cook er altfor funny, Dennis Leary er kul og Mitch hedberg er litt.. søt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Andrew Dice Clay er vel den slemmeste standupkomikeren jeg vet om. Rasistisk, kvinnefiendtlig og generelt ufin og politisk ukorrekt går han fra å være dritmorsom til barnslig og teit. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Omg, jeg glemte Bob Saget. Bob er genial på sitt verste. ;D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Eddie griffin! El favorito nr uno! Se dysfunktional family og le deg ihjel. :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) The three amigos! http://www.amazon.com/gp/product/B0007NMJR...?v=glance&n=130 Sorry, kan ikke html, eller hav dere bruker til å få linkene små! Pablo fransisco, han er genial! Roy wood jr. er også morsom! Endret 21. juli 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Mine favoritter i nogenlunde prioritert rekkefølge: Eddie Izzard Eddie Murphy Carlos Mencia Jerry Seinfeld Pablo Fransisco Jeffrey Ross Demetri Martin 6526753[/snapback] Meget god liste der. Oppsummerer stort sett mine favoritter og. Eddie Izzard er saerlig aa anbefale. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Så RAW med Eddie Murphy for ikke så lenge siden. Personlig synes jeg ikke den var så veldig morsom.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Så RAW med Eddie Murphy for ikke så lenge siden. Personlig synes jeg ikke den var så veldig morsom.. 6529389[/snapback] Delirious er mange ganger bedre enn Raw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå