KKake Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har tenkt til å skaffe meg ny mobil, helst en "musikkmobil" som kan overta for MP3 spilleren min (jeg trenger ingen über-1337 MP3 spiller, kun en som spiller musikk og har minne til sangene mine, altså mellom 256 - 512 mb), og har sett at N3250 er litt billigere enn W810i, derfor kunne jeg tenkt meg den, men er den slik at man kan skru av selve telefonen og bruke kun musikkspiller modusen når man er på fly, slik som på W810i? Hvis den kan det blir den ganske sikkert min nesten telefon, eller så må jeg nok gå i tenkekassa en stund til. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har tenkt til å skaffe meg ny mobil, helst en "musikkmobil" som kan overta for MP3 spilleren min (jeg trenger ingen über-1337 MP3 spiller, kun en som spiller musikk og har minne til sangene mine, altså mellom 256 - 512 mb), og har sett at N3250 er litt billigere enn W810i, derfor kunne jeg tenkt meg den, men er den slik at man kan skru av selve telefonen og bruke kun musikkspiller modusen når man er på fly, slik som på W810i? Hvis den kan det blir den ganske sikkert min nesten telefon, eller så må jeg nok gå i tenkekassa en stund til. 6526578[/snapback] Jeg ville helt klart valgt nokiaen! Er ikke sikker på om du kan skru av telefonen å bare bruke den som mp3 spiller, men uansett villle jeg ihvertfall ikke nølt med hva jeg ville valgt...! Men smaken er som kjent som baken da... Nokiaen har en klart fordel ved att den er basert på series 60! Dette gjør at du kan få tak i uendelig mange programmer og spill til denne telefonen! Jeg synes også denne telefonen er en del penere Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei, Jeg har W810i, og har skrevet endel om den HER Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Med N80'en min kan jeg iallefall velge "frakoblet", som gjør at den slår av alle sendere slik at du kan bruke den på fly. Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Med N80'en min kan jeg iallefall velge "frakoblet", som gjør at den slår av alle sendere slik at du kan bruke den på fly. 6533036[/snapback] Det kan du seff med SE W810i og Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 men er den slik at man kan skru av selve telefonen og bruke kun musikkspiller modusen når man er på fly, slik som på W810i? Hvis den kan det blir den ganske sikkert min nesten telefon, eller så må jeg nok gå i tenkekassa en stund til. 6526578[/snapback] Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Føkk, så ikke det:P my bad:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå