kremt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei. Når jeg kom hjem nå nettopp, for en times tid siden, så slo jeg på PC`n på rommet mitt, men det stod at en nettverkskabel var koblet fra. Cirka 20 meter kabel mellom PC og ruter. Gikk så bort til der hvor ruteren henger, knappen sto på "On", men den var slått av. Slo den så til Off og så til On igjen, og alt virket. Det er en mulighet at solen har varmet opp den, er det mulig at den slår seg av bare for dette, for å hindre skade? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Ingen som har noen ide om dette? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det kan være varme, det kan også være at Routeren rett og slett er ustabil. Prøv å oppgradere firmware. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg oppdaterte firmware på januar-februar elns, etter det har den vært DØNN stabil, stått på ett strekk i et halvt år tror jeg. Så ustabilitet er det nok IKKE Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Kan være varme, kan også være noe som har gjort at den har hengt seg mens den idlet. Men dette er små mysterier man ikke får helt svar på bestandig. Funker den etter en restart, får en være fornøyd Endret 24. juli 2006 av sesteen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Men tror det er varme ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå