FaO Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fungerer den som en vanlig garmin gps, eller er det dårligere grafikk eller noe sånt?? Bør kanskje vurdere å kjøpe meg en brukbar pda istedenfor mobil og gps... Har sett litt poå hp 6515, er det noe spesiellt bra eller dårligt med den i forhold til andre pda-er? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Aldri brukt Garmin, men min TomTom ONE har eksakt samme funksjonalitet som TomTom for PocketPC. HP 6515 er en utgått modell nå, med litt gammelt OS, ville eventuelt gått for 6915, eller kanskje aller helst Mitac Mio A701. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Aldri brukt Garmin, men min TomTom ONE har eksakt samme funksjonalitet som TomTom for PocketPC. HP 6515 er en utgått modell nå, med litt gammelt OS, ville eventuelt gått for 6915, eller kanskje aller helst Mitac Mio A701. 6534184[/snapback] hehe. tok bare en rask titt :!: så vil du annbefale en pda fremfor en mobil og en gps?? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 så vil du annbefale en pda fremfor en mobil og en gps?? 6536741[/snapback] Kommer ann på bruksbehovet ditt. For meg passer det best med en frittstående GPS og en SmartPhone, men skal du først ha en "fullsize" PDA, så sparer du endel penger på å kombinere PDA/GPS. Lenke til kommentar
Bulldog71 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har akkurat fått meg MIO A701...kjempefornøyd...den er kombinert PDA, tlf og GPS. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 da blir d sikkert en pda så snart jeg får penger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Husk at de er ikke laget for topograiske og sjøkart. Du må derfor bruke programmer som oziexplorer(trro det var det) noe som kan medføre litt knoting =) Skal du ha turgps er nok vanlig gps best, men til kjøring osv er pda konge Lenke til kommentar
FaO Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 vel, jeg er ikke akkurat noen fjellklatrer e.l. så det blir nok hovedsaklig den store labyritnen av diverse europaveier jeg kan rote meg bort i Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 vel, jeg er ikke akkurat noen fjellklatrer e.l. så det blir nok hovedsaklig den store labyritnen av diverse europaveier jeg kan rote meg bort i 6578422[/snapback] Da ville æ helt klart anbefalt en PDA, gps/navigasjon funksjonen er utmerket. Kjører NAVIGON MobileNavigator|5 på min PDA. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 hmm.. kanskje ikke verdens beste grafikk, men d ser absolutt ut som den funker!! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tomtom er fantastisk. Prøv det, så er det ikke vanskelig å velge... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Tomtom er fantastisk. Prøv det, så er det ikke vanskelig å velge... 6594072[/snapback] hehe- kanskje du vet noe sted jeg kan prøve begge du?!?! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei beklager, Tomtom har ikke trialversjon. Men du kan stikke innom nærmeste Elkjøp, Lefdal, Expert eller tilsvarende og få en demo. Det de enhetene kan, får du også til på PDAen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå