Gå til innhold

Beste solarium i Trondheim sentrum

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et bra og rimelig solarium som holder til i Trondheim sentrum. Til nå har jeg brukt solsengene hos Sats, men synes 50,- for 21 minutter er for dyrt med tanke på at de ikke er verdens beste. Finnes det noen solarium i sentrum som er rimeligere/bedre? De kan gjerne ha solkort med rabatt.

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg tar SATS 2 kr/min?

Sunpoint(de liker jeg - finnes de i Trondhjem?) tar 2 kr/min før 13, 2,5kr etter. Så kan du få studentpoletter og solkort og vet ikke hva. Det er ihvertfall rent og pent der, og nye solarium.

Var vel strengt tatt lite til hjelp, bare reagerte på prisene hos SATS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Vær forsiktig med den der, spesielt den mørkeste av de. Flekker noe jævlig hvis du ikke er nøye.

6526648[/snapback]

Aldri opplevd det, men så har jeg kun testet den pittelitt. Å smøre inn hele kroppen er litt for omfattende til at jeg gidder.

Lenke til kommentar
Brun og Blid er bra.

6526654[/snapback]

Remasenteret

7080 Heimdal

Dvs, ikke i sentrum.

6526661[/snapback]

...Og dyrere...

Vel, syns du burde fått SATS til å sette ned prisen til de samme som over alt ellers. Idiotisk at de skulle ha dyrere solarium bare fordi det er bedre senger, har aldri hørt om det før.

På Tøyenbadet koster det også 2 kr/minutt, kanskje det er billigere hvis du tar deg en svømmetur først?

Skjønner ikke denne problemstillingen helt - Bare å ta en weekendtur ned til Oslo, så får du sol i massevis. Har vært konstant fint i en måned, med enkelte regndager innimellom.

Lenke til kommentar

Jeg soler meg ikke, det tar for lang tid. Jeg kunne gått med på å betale 2,- per minutt (det er alikevel latterlig at en jævla solseng tjener like mye som jeg gjør per time), men 2,50 blir rett og slett for dyrt. 50,- for 22 minutter, jesus. Dette er på mange måter en aldri så liten prinsippsak for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Også på min lokale SATS er det nye pene solsenger - og de koster fortsatt kr 2 per minutt..

6526834[/snapback]

My point exactly, og om du er så prinsippfast som du forsøker å fremstå, så be sporenstreks din lokale SATS om å sette ned prisene til 2 kr/min.

EDIT: wh1te; funker den der(Dove-saken) bra? Hadde vært litt kult å prøve den til vinteren...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Har forresten prøvd den billige Natusan Holiday skin - den med lett farve. Vil tro Dove-produktet er relativt likt. Gir faktisk rimelig pen og naturtro farve på armer og ben(der jeg har prøvd den) og koster vel en 60 kroner for en svær flaske.

Vil nok anbefale folk å starte med den med svakest farve, og heller kjøre på mer etterhvert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...