jon_gunnar Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg er oppsatt med Cordless Keyboard og cordless optisk mus fra Logitech. Opplevere rett som det er at musa slutter og virke. Får ikke valgt andre våpen en kniv eksempelvis. Kjører XP Pro engelsk. Og bare så det er avklart er spiller orginalt. Har ikke funnet noe om dette noe. [ Denne Melding var redigert av: jon_gunnar på 2002-10-18 09:39 ] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 lagger spillet hos deg? kamerat kjøpte spillet og det lagga og bugga som en helt. så jeg sa at han skulle laste ned crack .exe fil så funka det fint :smile: menne litt offtopic. sorry Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 09:26, skrev zandzpider:lagger spillet hos deg? kamerat kjøpte spillet og det lagga og bugga som en helt. så jeg sa at han skulle laste ned crack .exe fil så funka det fint :smile: menne litt offtopic. sorry Neida spillet flyter fint det. Kjører det på 1024x768. Ikke all verdens grafikk synes jeg men det er helt greit. Eneste problemet jeg har er dette med musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå