kanne Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg trenger pc til jeg skal begynne å studere nå i august. Problemet er å finne ut hvilken pc. Gjennom skolen får man tilbudet om å kjøpe denne: Lenovo IBM Thinkpad z61t . Selv synes jeg nok at dette er litt mye penger å ut med for en bærbar. Noen som vet noe om denne pcen? Jeg ville nok heller gått for en pc som kostet mellom 7000-9000kr. Kanskje denne Acer Travelmate 4222WLMi Ellers så er jeg åpen for forslag. Bare ikke HP, Compaq og Dell. Synes Acer virker som et ok merke. Siden jeg skal studere i 5år så burde jeg nok ha en litt god pc, men kan være jeg tar med meg en stasjonær pc til neste år, og da vil jo den bærbare mest bli til skolebruk. Så pcen bør ikke vær for stor og tung. I tillegg vil jeg gjerne ha 1GB ram. Det har jo ikke Acer-pcen som jeg har lagt link til. Men noen som vet om det er lett å sette inn en ekstra ram brikke i denne? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Z61t er en PC jeg godt kunne ha kjøpt. Det eneste negative med den modellen som er tilbudt på NTNU er oppløsningen på skjermen, ellers er det en god pris. Husk på at det er inkludert 3 års oppgraderinger til nyeste Windows og Office pakke i prisen, det er nyttig nå som Vista og ny Office skal komme i 2007. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei! Se mitt forslag: her. (en annen diskusjon med cirka samme situasjon) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå