Gå til innhold

Veske / Bag til Canon 350D?

Anbefalte innlegg

I allefall, skal ha en veske / bag til mitt Canon 350D, har en "standard"-veske som passer til 18-55mm, men skal bestille et 18-200mm objektiv, og har lyst på en liten skulderbag til kameraet.

Så på denne: http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=13471

men det er jo ikke noe bilde med så vet ikke hvordan den ser ut eller er.. Noen som vet, evt noen som har noen andre bagger å anbefale i 500kr-klassen?

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil helst ikke ha ryggsekk, vil ha noe mer praktisk til tur/ferie-bruk og lignende, så en skulderbag/veske er optimalt. Men takk for tips :)

Wildbill: Takk for tipset, får sjekke det ut, men bare tenkte at ettersom jeg skal bestille objektiv på nett, hadde det vært greit å bestille bag/veske i samme slengen, og det var derfor jeg spurte her, det kunne jo være noen som hadde noen å anbefale med samme type objektiv :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Enig i at det er praktisk med ryggsekk når man er ute i naturen, og vandre gatelangs i gamlebyen, men jeg foretrekker en skulderbag i storbyer som Roma. De er raskt ute med et barberblad hvis de tror det er noe dyrt i ryggsekken til en turist på trikken. Ellers er det selvfølgelig mer avslappende med en ryggsekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...