Rikky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvor i alle dager skal jeg koble til hdd-led'en på hovedkortet? Kan ikke finne noe... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det står jo i alle manual hefter :smile: Les i det,så finner du det. Pleier å være nedenfor pci slottene på enden av hovedkortet. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Led'en for IDE HD er der hvor alle de andre LED'ene er. Det vil si at den står der hvor powerled,resetled etc er. Se nøye der så ser du den. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg mener å huske at HDD-led'en på ausus kort har en tilkobling litt utenfor der du kobler resten. Alle kortene jeg har mekkaa med har hatt en 2pins kobling like ved siden av resten. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 07:12, skrev Flop|s:Jeg mener å huske at HDD-led'en på ausus kort har en tilkobling litt utenfor der du kobler resten. Alle kortene jeg har mekkaa med har hatt en 2pins kobling like ved siden av resten. Har observert det samme. En titt i brukermanualen gjør at det er lett å finne den. Da oppdager man at det til og med er merket på selv kortet med "IDE LED" ved tilkoblingen. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hadde også problemer med å finne HD-led på mitt Asus PB533, den er nemlig plassert i "klyngen" av pinner rett over resten av connectorene for kabinettet. Det var faktisk ikke lett å finne dette i manualen heller, men jeg fant etter litt leting. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk, fant det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå