Mr.SS Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, Kulturo! Synes dere burde få fart i rævva med den kino anmeldelses biten! Liker og ha det oppdatert jeg, vet ikke hvordan det er med andre men ... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, Kulturo! Synes dere burde få fart i rævva med den kino anmeldelses biten! Liker og ha det oppdatert jeg, vet ikke hvordan det er med andre men ... 6525973[/snapback] Hei, SS! Jeg er helt enig. Jeg forklarer noe av greia her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6514138 Jeg synes også det er litt "urettferdig" å få pes for det nå om sommeren, siden det: 1. Er relativt få premierer om sommeren (men til gjengjeld kommer det noen svære filmer). 2. Før sommerferien var det opptil flere uker hvor vi faktisk hadde anmeldelse av minst 70% av filmene som hadde premiere på kino (to uker hadde vi alle premierefilmene). Dette på tross av at kinoanmeldelser er det vanskeligste, rent logistikkmessig, å få til, siden vi trenger folk som ikke gjør på noe på dagtid for å gå på pressevisningene. Vi har, fra og med høsten av, forsterket staben med ett par nye kinoanmeldere i tillegg til de "gamle", så jeg håper og tror vi skal klare å bli bedre dette halvåret. Men nok en gang; kinoanmeldelser er noe av det vi har hatt høyest dekningsgrad av (bortsett fra i sommer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg