Astor Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva skal man trykke på/gjøre for at windows skal starte i sikkerhetsmodus?? Andre maskiner får opp valg som man kan bla seg gjennom før Windows starter, men på min maskin starter Windows normalt uten at jeg kan velge... Kjører Windows XP pro. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva skal man trykke på/gjøre for at windows skal starte i sikkerhetsmodus?? Andre maskiner får opp valg som man kan bla seg gjennom før Windows starter, men på min maskin starter Windows normalt uten at jeg kan velge... Kjører Windows XP pro. 6525861[/snapback] trykk F8 når det står loading windows...... Da kommer menyen opp ! _nifty_ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Trykk som en gal på F8 når pc`en din starter opp. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Trykk som en gal på F8 når pc`en din starter opp. 6526137[/snapback] right _nifty_ Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 trykk F8 når det står loading windows...... da er det jo for sent. må vel trykke F8 i vinduet før loading windows Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har vært borti noen tilfeller hvor f8 under oppstart av en eller annen grunn ikke har fungert. Da kan du åpne "kjør"-vinduet i Windows og skrive "msconfig". Under fanen BOOT.INI kan du hake av for /SAFEBOOT. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 På noen pcer er det andre taster man kan trykke på for å starte opp i sikkerhetmodus. Etter hva som jeg har hørt. Finner sikkert noe ved å google, eller andre som vet. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har vært borti noen tilfeller hvor f8 under oppstart av en eller annen grunn ikke har fungert. Da kan du åpne "kjør"-vinduet i Windows og skrive "msconfig". Under fanen BOOT.INI kan du hake av for /SAFEBOOT. 6526556[/snapback] Husk bare at du må inn i msconfig i sikkerhetsmodus også, å fjerne denne haken Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har vært borti noen tilfeller hvor f8 under oppstart av en eller annen grunn ikke har fungert. Da kan du åpne "kjør"-vinduet i Windows og skrive "msconfig". Under fanen BOOT.INI kan du hake av for /SAFEBOOT. 6526556[/snapback] Husk bare at du må inn i msconfig i sikkerhetsmodus også, å fjerne denne haken 6527016[/snapback] Jeg ser ikke vitsen i å bruke msconfig når du bare kan bruke notepad til å åpne c:\boot.ini... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå