Gå til innhold

Hvordan lage .iso filer av cd'er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kjapt søk på Google, og du hadde funnet det ut.

Jeg fant flere guider ved å søke selv, men pga at jeg blir så irritert av inkompetente, hjelpesløse, uselvstendige jallafolk som deg, som faktisk går så langt som å lage en idiotisk forumtråd istedenfor å tenke litt lengre enn nesetippen, så gidder jeg ikke gi noen URL's.

Lenke til kommentar

Jeg fant flere guider ved å søke selv, men pga at jeg blir så irritert av inkompetente, hjelpesløse, uselvstendige jallafolk som deg, som faktisk går så langt som å lage en idiotisk forumtråd istedenfor å tenke litt lengre enn nesetippen, så gidder jeg ikke gi noen URL's.

6525937[/snapback]

Det som også er merkelig, er at folk kan kjøpe et så dyrt program og ikke gidde å lese bruksanvisningen eller om produktet når de skal bruke det.

Lenke til kommentar

Auauau....

Pungt nr 1. Jeg har selvfølgelig ikke betalt for Nero...

Pungt nr 2. Jeg HAR søkt på hvordan dette gjøres, uten resultat. Såklart hadde jeg kunne brukt mer tid på det, og dermed funnet ut gjøremåten. Men lat som jeg er, brukte jeg heller 2 min på forumet, og fikk svar av greie folk med en gang. Så hvis dette plager deg så innmari mye, foreslår jeg at du finner på noe annet enn å sitte å skrive svar på poster som mine...

Så takk for dere som hjalp meg, å MINDRE takk til spydige kommentarer fra visse andre...

Lenke til kommentar

sukk..så sant så sant

Auauau....

Pungt nr 1. Jeg har selvfølgelig ikke betalt for Nero..

Tråden er dømt til å bli stengt

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Jaja... Sånn kan det gå når man bruker et FORUM til å be om hjelp. Så å si alle spørsmål som blir stillt her inne, kan man også finne svar på ved å søke på google o.s.v. Så hva er da vitsen med et forum, foruten å diskutere me kverulanter som ikke har annet å gjøre? Get a life...

Lenke til kommentar

Du sier du søkte på nettet..Hva skrev du som søke ord da?

Skrev du bare f.eks format?? :!:

Er mange som faktisk ikke gidder å søke selv derfor går de inn i forum og kommer med spørsmål som du kommer med..til og med min nevø vet det..og han er 8år..vet ikke hvor gammel du er da.hehe

Er faktisk veldig irriterende at folk ikke engang gidder å gjøre en innsats selv med å søke selv..skriver de inn feil søke og finner ingenting så gidder de ikke å prøve mer og går heller inn i et forum....så tragisk..

Ja forum er til for å hjelpe men når det kommer folk som ikke gidd å gjøre en innsats selv eller som rett og slett ikke kan søke så blir man lett irritabel..

Til å lage Iso filer kan bruke WinIso,PowerIso.er nok mange flere der ute..

PowerIso er et av mine favoritter..

PowerIso kan du gjøre om til Iso og til Bin,og eller omvendt..

PowerIso koster ikke mer enn 29.95US, det er 187.57Kr

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Jaja, det var virkelig ikke meningen å irritere noen her da :)

Men syns dette minner mer om folk som er ute etter å diskutere, enn folk som faktisk har gode argumenter! For spørsmålet mitt var enkelt og relevant, og jeg fikk fort hjelp/svar, så da trenger ikke dere som blir irritert over slike forumtråder ofre ett eneste tastetrykk heller :tease:

Jeg er forresten sikkert gamlere enn deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor merkelig det enn høres, så er noen "dårligere" enn andre til å søke på nettet.

Årsakene kan være mange. Dysleksi, dårlig norsk og engelskkunnskaper, feil stavemåte av ord osv er alle ting som virker inn på søkeresultater på diverse søkemotorer.

Noen ser seg sikkert også blinde på all teksten som kommer opp.

Uansett synes jeg det er synd at det er folk på dette forumet som er så aggressive mot noen som stiller ett enkelt spørsmål.

Man er ikke født med kunnskap om hvordan man skal utnytte en søkemotor, surfe på nettet osv. Det er mennesker som ikke bruker like mye tid foran datamaskinen, og dermed heller ikke lærer like fort og/eller det samme som mange av oss andre tar som en selvfølge.

Jeg er selv en person som bruker dette forumet mye for å få hjelp. Rett og slett fordi mine behov ofte er mer spesifikke enn de svar jeg ofte får ved feks å google. Har ikke alltid like mye tålmodighet til å lese side opp og side ned på diverse sider for å få svar på en enkel ting.

I tillegg har dette forumet den fine fordelen at så godt som all kommunikasjon foregår på norsk.

Jeg får mye god og fin hjelp her, relativt raskt i forhold til andre forumer jeg er innom. Til gjengjeld er det en glede og en "plikt" å hjelpe andre på dette forumet. Det er det som holder forumet oppe og som gjør det så aktivt og bra.

Til dere som kritiserer Martin-_ for å stille ett enkelt og greit spørsmål, håper jeg at dere selv en gang vil motta samme type svar som dere selv ga, hvis dere stiller ett spørsmål i ett forum. Sånn at dere selv kan forstå hvordan dette forsurer ett ellers glimrende miljø her inne.

Etter min mening oppnådde dere kun å kaste bort deres egen tid på en unødvendig diskusjon. Hvis dere ikke liker at noen ber om hjelp, uansett hvor banalt og grunnleggende det er, ikke gidd å svar og ikke gidd å være her heller.

Nå fikk Martin-_ ett greit og enkelt svar raskt, men jeg håper at jeg kan få sjansen og lov til hjelpe andre her i forumet ved en senere anledning uansett hvor enkelt det er; på lik linje som at de vil hjelpe meg ved behov.

Edit:Skriveleif.

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...