Gå til innhold

IE går berserk

Anbefalte innlegg

Nynstallert XP med alle oppdateringer, IE 6.0, Defender, SpywareDoctor, ErrosSafe og NIS. Alt scannet og up-to-date. Full kontroll over pop-ups, men det hender at en spesiell web-side (svar på en Dagbladet-blogg) begynner å raskt mutere i nye helt like vinduer.

I løpet av sekunder kan jeg få titalls lignende åpne web-vinduer, og så raskt at jeg ikke klarer å lukke eller at pop-up-stoppinga takler problemet. Jeg har vært oppe i over hundre åpne vinduer før maskina kneler. Eneste løsning er CtrlAltDel - Prossesser - Avslutt prosess - IE.

Har vanskelig for å tro at jeg har en troyaner, og lurer på om dette kan skyldes en scriptfeil på web-sida?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, dette er nok ikke hva du helst vil høre, men istedenfor å ha IE6 med Defender, SpywareDoctor,ErrorSafe, NIS, AdAware, Spybot, nod32 og enda et par til sikkerhetsprogrammer, hvorfor bare ikke legge inn FF eller Opera?

Lenke til kommentar
Nynstallert XP med alle oppdateringer, IE 6.0, Defender, SpywareDoctor, ErrosSafe og NIS. Alt scannet og up-to-date. Full kontroll over pop-ups, men det hender at en spesiell web-side (svar på en Dagbladet-blogg) begynner å raskt mutere i nye helt like vinduer.

6525766[/snapback]

Hvorfor har du lagt inn ErrorSafe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...