Gå til innhold

Redusere bråk på XFX 7600GT XXX

quackee

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ny PC med skjermkortet XFX 7600GT XXX. Men saken er at når jeg åpner spill begynner vifta i skjermkortet å bråke noe kollosalt syns jeg.

Tenkte på Fan controller:

20iguic.jpg

I windows ligger den på 48-49 Grader C, og har ikke sett den over 51 rett etter jeg har vært i spill.

Har ikke lyst at skjermkortet skal brenne seg etter et år. Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg litt med settingene i fan controller? Hvor langt kan jeg strekke meg her? Står at 115 C er grensen til Core Slowdown.

Spiller bare spill som CS 1.6, og BF 1942, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ganske dårlig utvalg av kjølere til 7600-serien, kan fortsatt ikke se noen i prisguiden, men du kan helt klart gå lenger enn 51grader på gpu det er ikke noe problem, men jeg ville ikke latt den gå over 80grader selv om det også skal gå bra

Lenke til kommentar
det er ganske dårlig utvalg av kjølere til 7600-serien, kan fortsatt ikke se noen i prisguiden, men du kan helt klart gå lenger enn 51grader på gpu det er ikke noe problem, men jeg ville ikke latt den gå over 80grader selv om det også skal gå bra

6526349[/snapback]

7600 serien er listet under Zalman VF900

Lenke til kommentar

Ja, tenkte på ny kjøler. Er vel VF 700 og 900 som er aktuelle da.

Men satt på 25 %, 30 % og 35 %.

Sa aldri at tempen gikk over 67 når jeg smoka for alle penga i cs 1.6. PLuss at jeg da datt ned til 8-9 i fps!

Og nå bråker det ikke på nært så mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...