Stian89 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg lurer på om det er vanlig med "to langkjøringer". Om ca to uker skal jeg med kjøreskolen utføre det de kaller langkjøring. To elever, en bil, 10timer tur, 5 timer hver. Litt kjipt å sitte i baksetet i 5 timer, men greit nok.. Kun noen dager etter dette, skal vi ha enda en langkjøring, og ettersom jeg forstår, skal denne vare ca like lenge. Forskjellen er at vi på forhond får oppgitt hvor vi skal (a til b), men vi må selv planlegge, dvs finne kart, veier, skilt, ferjeruter, unngå å kjøre mest trafikerte muligheter osv. Er det sånn ved alle kjøreskoler, eller er det bare min som prøver å tyne alle pengene de kan ut av deg. Om jeg kan lese ferjeruter eller ikke har jo ingenting med mine kjøreferdigheter å gjøre! Jeg ser dette som idioti. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den ene er vel Landeveiskjøring og den andre er forbikjøring. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dette hørtes utrolig lenge ut, men dog nyttig erfaring. Min landeveiskjøring varte i to timer, og forbikjøring 1 time. Men nå er det 4-5 år siden eg kjørte opp, så det var nok annet pensum da. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er du pålagt å reise et sted der du må ta ferge, da? Høres merkelig ut. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg hadde 2 langkjøringer. 1 som var uten kartplanlegging. Og 1 med kartplanlegging. Hadde forbikjøring utenom dette. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den ene er vel langkjøring, den andre er kartkjøring tenker jeg. Begge deler er lange, og du må ha begge deler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Huff, glad eg har lappen, det det høyrtes fantastisk kjedelig ut. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Dette er verken landeveiskjøring eller forbikjøring, har hatt begge de to allerede. Har følelsen av at kjøreskolen er litt shabby, tyne mest mulig spenn ut av elevene. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Stemmer nok at du skal finne veien selv, her hvor jeg skal ta dette tror jeg vi skal kjøre krsand-et sted i evje og må finne ut hvordan vi skal komme dit selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Plotte inn utgangspunkt og destinasjon på gulesider så har du ruta i ein fei Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Lån en PDA med Tomtom? 6527309[/snapback] Kanskje det hadde vært noe ja:) blir vel gulesider... Lenke til kommentar
Shirack Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vet ikke hvordan det er nå med regler om hvor mye påkrevd kjøring man må ha. Det som er viktig er at så lenge du føler at du er i stand til å klare en oppkjøring bør du ikke ha flere timer hos kjørelærer enn du er påkrevd. Det er ikke tvil om at flere kjørelærere presser på flest mulig kjøretimer hos elevene sine. Bare si til kjørelæreren din at du ikke ønsker flere timer enn det som er strengt nødvendig. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Min kjørelærer hadde meg med på 2 timers landevei.. så trengte jeg ikke mere Det kommer nok an på kjørelæreren, jeg ville aldri gått med på en 10 timers tur når det ikke er nødvendig med mer enn 2-3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå