molna Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dette ryktet har gått siden forrige uke nå, men pussig nok ikke nevnt her på Amobil enda.. BenQ har lagd en slider-mobil med to skjermer, der den ene skjermen er trykkfølsom og erstatter tastene, dermed kan tastenes funksjon tilpasses det man bruker mobilen til i øyeblikket. Burde bli spennende. Flere tekniske detaljer HER Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ala OLED-tastaturet der hver enkel knapp er en liten skjerm som skifter ikon etter hvilken funksjon den til en hver tid gir? Mass: 89x47x23 mm (HxBxT)En av de (få) tingene jeg liker med BenQ-Siemens er hvor tynne mobiler de lager, men dette ser ikke ut til å være en av dem. Endret 20. juli 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Molna, du av alle må vel vite om dette er ett "rykte" eller en telefon som er på trappene men ikke er presentert? Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Nei jeg vet ikke desverre Hadde jeg visst det, så hadde jeg måttet holdt kjeft Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hmm spennende, benq er så langt gode på innovasjon Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hmm spennende, benq er så langt gode på innovasjon 6529835[/snapback] Håper ikke det blir unødvendig innovasjon som vi har sett (ikke nødvendigvis fra Siemens) før. Om denne dobbelskjermen med touchscreen funker bra ønsker jeg det velkommen, hvis ikke synes jeg det er unødvendig å innovere bare for å innovere.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvis de ikke har tro på den selv, så skraper de den nok. Super-mobilen 'Ruby' skrapet de jo for bare noen måneder siden. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Virker jo spennende da. Dette kan jo bli en morsom suksess, men kan jo også bare bli unødvendig. får nesten vente og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå