Gå til innhold

Pila "fryser" i skjermen.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har et lite problem med pila på musa mi. Når jeg starter Windows, funker den fint. Så fort jeg åpner visse program, "fryser" den på skjermen. Da må jeg sette på "pekerspor" får å se hvor den har blitt av. Da har jeg plutselig 2 piler på skjermen. Ene står fast der den låste seg mens den andre funker fint.

Dette begynner å irritere meg noe voldsomt. Har prøvd meg fram med litt av hvert men dette er et problem jeg aldri har borti så jeg veit liksom ikke hvor jeg skal starte.

Noen som kan hjelpe meg? :(

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det er Razer Diamondback.. Hatt den en god stund nå og ikke hatt noe problemer.

Men nå har jeg formatert c: i håp om at det ville hjelpe. Og det gjorde det. Akt funket fint helt til i går. Skrudde på maskinen, plutselig stod den midt på skjermen, like fordømt.

Maskinen jobber også mye treigere, alt tar lang tid, og hvis jeg hører på musikk, begynner den å hakke. Har 2Gb ram så jeg kan ikke forstå at det skal bli noe treigere.

Har en følelse at det er hd min som synger på siste vers. Har en WD Raptor som lager masse rare lyder om dagen. Sleit masse med å finne den i Bios når jeg formaterte. Måtte bevege på Sata kabelen for å få den til å reagere.

Noen som veit hva problemet kan være? Ganske så frustrerende dette her..

På forhånd, Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...