Satanius Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Formatert pcen min for en liten stund siden med windows Xp pro Sp2 cd. Oppdaget at usb 2.0 driveren ikek var installert, så eg prøvde å installere den, men den krevde man hadde SP1 på pcen, men eg har jo installert xp med SP2 på cden. Finnes d en måte å få installert usb 2.0 driveren uten å måtte installere xp på nytt med SP1? Siden eg har installert XP med SP2 så får eg ikke uninstallert SP2 fra den, d sier seg selv d eller tar eg feil? Endret 20. juli 2006 av Satanius Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Gå til enhetsbehandlingen >slett alle USB >restart maskin>under oppstarten installeres nye drivere. Lenke til kommentar
Satanius Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 ser ut som en god ide, men eg ble ivrig av meg og formaterte pcen uansett. Av og til kan det være greiest å bare formatere, men kan være dritt hvis man har mye som skal installeres etterpå. Var litt derfor eg lurte på om det fantes en metode som slapp å formatere og fikse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå