Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chip trimming av volvo v70

Anbefalte innlegg

Hei har en 2 liter v70 98 mod som har gått 143000 km, det jeg lurer på er om det er noe å hente på chipping og hvem som kan gjøre dette? vil dette være farlig for motoren.

Jeg drar aldri motoren ut på turtall eller kjører hardt men kunne tenke meg litt mindre forbruk og litt mer respons på lave turtall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ca 1-1.3L på mila og dette synes jeg her helt vannvittig rått for en 2 liter med manuell kasse. jeg hvet at clima anlegget tar krefter og øker forbruket, men pappa sin 850 2.5 med auto går på 1.03 på mila og jeg mener at min skulle ha brukt mindre en fattern sin.

Lenke til kommentar
ca 1-1.3L på mila og dette synes jeg her helt vannvittig rått for en 2 liter med manuell kasse. jeg hvet at clima anlegget tar krefter og øker forbruket, men pappa sin 850 2.5 med auto går på 1.03 på mila og jeg mener at min skulle ha brukt mindre en fattern sin.

6543177[/snapback]

2-litern er for liten til bilen vettu. :tease: 2,5'en går mykje lettere og bruker derfor mindre. Men 1,3 var da veldig masse. :hmm: Kjører du hardt eller?

Lenke til kommentar

ja er veldig klar over hvordan motor det sitter i bilen min altså. og det er en 2.0S med 126 hk og 170 nm, hadde den hatt turbo så hadde den gått MYE bedre enn det bilen min gjør. forresten den samme 2 litern som i 850. så det er ikke noen turbo på denne bilen nei. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...