Odden Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 **** det er noen bra damer der ja... og ellers så er det utrolig hvor mye dritt som blir sent Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 dette programmet er det mest patetiske forsøket på å tjene penger jeg noensinne har sett.. og jeg er hekta. ser på det så fort jeg har sjansen og ingenting annet er på tvn..hehe.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 da må jeg si at mmpetre tv på nrk2 i helegene i er mye bedre enn mess tv det er noe drit, de sitter jo nesten bare å leser opp meldinger fra skjermen der. talentløst mvh nerd-light Lenke til kommentar
Odden Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 ja en blir avhengig av det. litt morro er det også da... har ikke sent inn så mange meldinger... fikk lest opp alle også =) Lenke til kommentar
museflettene Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Skjønner ikke de som sitter oppe hele natten (uten å ha andre unskyldninger som nattevakt etc.. )og ser på dette programmet. Vannvittig sinnsykt dårlig. Heller mpetre i helgene :smile: [ Denne Melding var redigert av: museflettene på 2002-10-18 14:57 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmm , det kom meg noen i forveien nå. Hadde tenkt og nevne det idag ,men det er jo en post her.. Vell de folka som sitter der for jo betalt for og Sitte og komentere SMS`er som de folka sender inn. Kunne jo ha greid det samme jeg. Vi ser på TNV på skolen vi.. I timene og alt. Idag var BTW matlock rimelig morsomt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Er dårlig. utrolig at folk kan bruke tusenvis av spenn på tekstmeldinger på skjerme. Fyker jo flere tusen i timen jo.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 23:30, skrev CFD:Idag var BTW matlock rimelig morsomt. Det er alltid morsomt. Spesielt når han (Matlock, Ben blant oss kjennere) spiser pølser :smile: Jeg har faktisk sett tilnærmet alle Matlock-episodene som er blitt vist på TVN. Faktisk vært så ille at jeg har tatt opp noen episoder også.. Dette går forøvrig ikke lenger, siden jeg har innsett at man må lese vesentlig mye mer på en høyskole enn på en videregående skole, pluss at jeg kan ikke ta opp på TVN med Viasat parabol! (Hadde kabel før) Dette chatte-greiene på TV er forresten helt latterlig. Jeg ser av og til litt på NRK2-chatten, og det er utrolig hvor mye tull folk er villige å bruke penger på. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg skjønner fan ikke hvordan folk kan sitte der og bruke så sykt med penger på det.. Fy pokker... Nei de der skulle heller vært på BA-snakk... mye billigere. Herregud! At det er mulig! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ba snakk er jo gammeldags på den tekniske fronten.. Må klikke opdater hele tiden.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 IRC eier. Brukt noen penger på det også.. Men er småpenger i forhold.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har brukt endel i Internettregnign i IRC jeg. Teller det? Har nok Brukt mer en de fleste på Mess-TV da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Gud, og dette er noe som dere bruker penger på? OMFG... Nei...gi meg BB Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 BB= Bulletin board for de som ikke visste det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-29 07:47):BB= Bulletin board for de som ikke visste det.. Tenkte da på BredBand da :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det kan stå for 2 ting da.. Har hatt litt om BBS på skolen og da tenkte jeg rett på det når jeg leste BB. Skulle gjerne hatt BB ,men jeg kunne ikke ha levd uten denne BBS`en.. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ikke Big Brother? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Sorry , må skuffe deg er. /me ser ikke på Sånt drit.. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Mess-TV er KNALL!!!!!!! Det er ein grunn til at eg sit å skriv det her på denne tida av dagen/natta.... Kjell G er kulast.. Og mest sexy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå