phax Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Hei, har skaffet meg et par KEF Q7 og er ute etter en subwoofer med lydmessig og estetisk match. Altså den skal være i lys maple finish. gudene vet hva det heter på norsk, tyvlåner bilde fra lsound så er vi sikre på at dere skjønner. Det mest naturlige er vel KEF da, så har tittet litt på KEF PSW 2500 til 4375,- fra fyndborsen.se Er det noen som har erfaringer med denne, eller har lest noen omtaler? Evt andre og bedre forslag i samme prisklasse. (opptil 5000,-) På forhånd takk! -- og til deg som har tenkt og foreslå SVS PB10 nå, så kan jeg bare spare deg for bryet. sikkert knallgode sub'er, men siden de ikke kommer i noen anstendig finish så blir det ikke aktuellt. ikke har de delefilter heller så blir bare ekstra styr og utgifter... var på nippet og kjøpe den limited editionen i maple finish, men var desverre akkurat for treg. Endret 20. juli 2006 av phax Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sjekk Dynaudio fra bruktlista til Norsk Audioteknikk. Knallfin sak skulle jeg mene Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Sjekk Dynaudio fra bruktlista til Norsk Audioteknikk. Knallfin sak skulle jeg mene 6525852[/snapback] Den virket interessant ja. Liten og pen, akkurat noe slikt jeg var på jakt etter. Såfremst den er i rett finish da. Har sendt de mail for å sjekke. Men så var lyden da, hvordan låter denne, ok match til KEF? en god all around sub til både film og musikk? edit: bajs, den var i cherry finish... Endret 20. juli 2006 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå