Gå til innhold

Ute etter all around sub: rundt 5k, lys finish

Anbefalte innlegg

Hei, har skaffet meg et par KEF Q7 og er ute etter en subwoofer med lydmessig og estetisk match. Altså den skal være i lys maple finish. gudene vet hva det heter på norsk, tyvlåner bilde fra lsound så er vi sikre på at dere skjønner. :p

4363_normal.jpg

Det mest naturlige er vel KEF da, så har tittet litt på KEF PSW 2500 til 4375,- fra fyndborsen.se

Er det noen som har erfaringer med denne, eller har lest noen omtaler? Evt andre og bedre forslag i samme prisklasse. (opptil 5000,-)

På forhånd takk!

--

og til deg som har tenkt og foreslå SVS PB10 nå, så kan jeg bare spare deg for bryet. ;) sikkert knallgode sub'er, men siden de ikke kommer i noen anstendig finish så blir det ikke aktuellt. ikke har de delefilter heller så blir bare ekstra styr og utgifter...

var på nippet og kjøpe den limited editionen i maple finish, men var desverre akkurat for treg. :(

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk Dynaudio fra bruktlista til Norsk Audioteknikk. Knallfin sak skulle jeg mene ;)

6525852[/snapback]

Den virket interessant ja. :) Liten og pen, akkurat noe slikt jeg var på jakt etter. Såfremst den er i rett finish da. Har sendt de mail for å sjekke. Men så var lyden da, hvordan låter denne, ok match til KEF? en god all around sub til både film og musikk?

edit: bajs, den var i cherry finish...

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...