RogueFreak Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vet det er lenge til dette spillet kommer ut... (ca. ett år til, q3/q4 2003) Men til å være et spill som er i pre-alpha, så ser screenshot'ene helt nydelige ut! For å se noen av de siste sjekk denne siden hos EuroGamer. Jeg vet...jeg har laga poster om dette spillet før, men det må være ett av de spillene jeg har gleda meg mest til noensinne! (bortsett fra OFP, og for øyeblikket R6: Raven Shield da...) _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-10-23 07:17 ] Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Enig! dette blir bra. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har sikla på dette spillet en stund nå... Er bare så ¤%&& synd at det er så lenge til det kommer :sad: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ser jo sinnsykt fett ut. Kan bli en ny Half-Life? Det er et eller annet med post-apokalyptiske settinger som er vanvittig kult, men de folka ved veisperringen har på seg sykkelhjelmer, eller? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Update: Da har den offisielle siden for spillet åpnet! S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost official Site _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-10-23 07:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå