morgawr Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg bestilte noe fra en webshop i LA via Fedex. Dette er ruten den har tatt foreløpig: La->Indianapolis->Paris->Newark,New Jersey Hva i svarte er det som foregår her? Hvorfor blir den sendt tilbake til USA? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Feil av meg dessverre Endret 20. juli 2006 av rikkmund Lenke til kommentar
nb Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Newark er en flyplass utenfor New York Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Det står Newark, NJ på tracking-siden til fedex da. Sist jeg sjekket stod NJ for New Jersey. Uansett er det litt rart at den blir sendt tilbake til USA da... Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hehe.. det er da en by i usa som heter paris også MrM Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har du bestilt noen spesiell frakt. Er en fraktype som er billig hvor pakken din bare legges på der hvor det er plass i håp om at dette bringer den nærmere destinasjonen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hehe.. det er da en by i usa som heter paris også 6528019[/snapback] Vil anta at det er dette som er årsaken til forvirringen. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er faktisk et sted som heter Oslo også, bare så det er nevnt. Tror dog det ikke det vil bli sendt veldig mange pakker gjennom Oslo i USA. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er en plass i sør-tyskland som heter Bergen også.. så vet dere det. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Min teori at omveien om USA antakeligvis var den raskeste veien å komme fra punkt A til B på selve flyplassen i Paris, ja dere leste riktig mine venner, den er nå tilbake i Paris. Nå har pakken min faktisk krysset atlanterhavet 3 ganger. Nå er status departed fra Paris da:Lurer på hva slags spennende destinasjon den blir shippet til nå... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hahahaha, og jakten fortsetter.. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hehe får håpe du får pakken din etter hvært da bestilte en fjernstyrt bil fra USA for noen år siden den ble sendt to ganger og begge gangene ble den borte på veien måtte til slutt gi opp butikken ville ikke sende den flere ganger hehe Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 hmm, neste må vel bli stillehavet da? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har hørt det er fint i nordlige distrikter av kina på denne tiden av året. fedex har vel en stor pakketerminal der også så... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) De har jo Paris i både Kentucky, Texas og Tennessee (og sikkert flere stater), så det *kan* fortsatt være tilfeldig... :!: Endret 21. juli 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 *update* Fikk pakken levert på døren i dag(postens dør til dør ekspress faktisk. All is well that ends well med andre ord:) Er positivt at Fedex legger godviljen til når de først har sendt pakken min på en liten jordomsegling(nesten iallefall ) Lenke til kommentar
detonator Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *update* Fikk pakken levert på døren i dag(postens dør til dør ekspress faktisk. All is well that ends well med andre ord:)Er positivt at Fedex legger godviljen til når de først har sendt pakken min på en liten jordomsegling(nesten iallefall ) 6555119[/snapback] Tror fedex-pakker alltid leveres på døra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå