Gå til innhold

Postens(Fedex) veier er uransakelige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min teori at omveien om USA antakeligvis var den raskeste veien å komme fra punkt A til B på selve flyplassen i Paris, ja dere leste riktig mine venner, den er nå tilbake i Paris.

Nå har pakken min faktisk krysset atlanterhavet 3 ganger. Nå er status departed fra Paris da:Lurer på hva slags spennende destinasjon den blir shippet til nå...

Lenke til kommentar

hehe får håpe du får pakken din etter hvært da bestilte en fjernstyrt bil fra USA for noen år siden den ble sendt to ganger og begge gangene ble den borte på veien måtte til slutt gi opp butikken ville ikke sende den flere ganger hehe

Lenke til kommentar

*update* Fikk pakken levert på døren i dag(postens dør til dør ekspress faktisk. All is well that ends well med andre ord:)

Er positivt at Fedex legger godviljen til når de først har sendt pakken min på en liten jordomsegling(nesten iallefall :grin: )

Lenke til kommentar
*update* Fikk pakken levert på døren i dag(postens dør til dør ekspress faktisk. All is well that ends well med andre ord:)

Er positivt at Fedex legger godviljen til når de først har sendt pakken min på en liten jordomsegling(nesten iallefall :grin: )

6555119[/snapback]

Tror fedex-pakker alltid leveres på døra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...