trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 sikkert feilposta.... uansett, når eg feks skriver bokstaven h i google... da kommer alle ordene eg har søkt på før som begynner med h opp.. greit nokk... men eg har overfylt alle på alle bokstaver... kordan sletter eg dette visst det går an? dårlig forklart.. menmen... mvh trojanhorse takk på forhånd Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mener å tro at det kan du bare slå av under auto-fullfør i IE. Dersom det gjelder FF så slår du av denne funksjonen under Verktøy, Instillinger, Skjemaer. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 hrmm... sry men veit ikkje ka IE og FF står for har sletta alle mulige rare ting inne på tools/internet options/... men hjelper ikkje... haha.. er ganske fersk på området.. må ha alt innpå barnemåten.. eks 1. dobelklikk på min datamaskin 2. høyreklikk på blablabla... osv a noob gotta do what a noob gotta do Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Om du bruker Internet Explorer (den som følger med Windows) er dette det du må gjøre: 1. Åpne internettviseren din. 2. Trykk på verktøy. 3. Trykk på alternativer for internett... 4. Trykk på Innhold. 5. Trykk på Autofullfør. 6. Huk bort det du ikke vil ha "autofullført" og trykk tilbakestill skjemaer. 7. Ta deg en brus, og kanskje litt godteri. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvis du ser i siggen min, så finner du en link til superprogramtråden. Der er det postet et "privacy" program som rydder opp og fjerner blant annet disse autofullfør-ordene.. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Vil også anbefale å rense litt opp i gamle .temp filer, cookies o.l. Crap cleaner gjør susen hos meg Edit: Patience var hakket raskere enn meg... Endret 20. juli 2006 av TheHead Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 foresten det gjekk ikkje..... hadde ikkje brus eller godteri Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Da har du et lite problem. Jeg foreslår at du søker om hjelp på Microsofts foum, jeg kan ikke så mye om akkurat det. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 skal gjere mitt beste Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 For ordens skyld: IE og FF er forkortelser for henholdsvis Internet Explorer og Mozilla FireFox. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 ok, you got it Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Slik gjør du det! Hvis du har søkt på f.eks "Sport" så skriver du sport slik at den "Foreslår" sport. Marker så ordet og trykk på DELETE! Vips, problemet er borte... Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 klarte det altså.. var bare litt skeptisk siden eg leita huset rundt etter brus og godteri uten resultat takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå