Footy Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jeg sitter her med planer om aa kjoepe meg en stasjonaer PC til rundt Juletider/nyttaar. Saann som jeg har forstaatt det saa er det forskjellige ting som snart dukker opp paa markedet som er vaert aa vente paa. Jeg forstaar jo at man selfoelgelig ikke kan vente paa alt siden nye ting kommer hele tiden. Hva jeg har notert meg saa lang er: - vente evnt. paa Conroe fra Intel... Men hva er dette nye "Kentsfield"? KOmmer dette til aa bli enda bedre enn Conroe igjen? - Skjermkort med DX10. Jeg forstaar jo at vi ikke kommer til a dra nytte av dette foer Vista kommer ut, og spill som utnytter dette 100% fortsatt ligger litt frem i tid, men jeg tenker det er greit aa vaere forberedt.. F.eks: G80 eller R600... Er det da noe annet banebrytende som er paa vei? Som jeg da er vaert aa vente paa? Endret 20. juli 2006 av Footy Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva Er Vaert aa vente paa? 6524727[/snapback] At du lærer deg å bruke Æ, Ø og Å! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 kanskje jeg var i Frankrike på det tidspunktet... lite med ÆØÅ på deres tastatur... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 kanskje jeg var i Frankrike på det tidspunktet... lite med ÆØÅ på deres tastatur... 6564895[/snapback] Eller kansje ikke, jeg hvet ikke jeg vel! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kjøp dataen i januar. 6564692[/snapback] Hva kommer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå