imfrommanndame Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Noen som vet hva den lille vifta som følger med Asus M2N32-SLI Deluxe er til? Og om jeg kan bruke den? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 skjønte ikke helt hva du mener. Men hvis du mener chipset vifta ville jeg latt den være på Mulig svaret er helt på jordet, noe jeg egentlig antar Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Henger den fast på hovedkortet, eller kom den med løst? Hvis den henger fast, skal du la den være, hvis den følger med, er det sannsynligvis bare å plugge den fast i dertil egnet plugg og bruke den til hva du vil.. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Vifta som følger med er ment til å kjøle ned kjøleribben på spenningsregulatoren dersom du synes den blir for varm. Her forklarer de hva vifta skal brukes til. Endret 20. juli 2006 av dnort Lenke til kommentar
Paal_G Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Om jeg syns den blir for varm? Kan jeg ikke bare bruke den, da? Det blir vel varmt nok. Lenke til kommentar
Paal_G Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hah! Ka f***? Eg e logga på ein aen brukar! Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Om det samme gjelder for AM2 versjonen, som A8N-32 SLI Deluxe, så skal du kun bruke den vifta om du ikke har vifter i kabinettet ditt. Om du bruker den i tilleg til kabinettvifter, kan det visstnok virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Mine vifter: 120mm i kabinettet x3 (bak, side, front) 80mm i kabinettet x1 (topp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå