Gå til innhold

Ringenes herre på xbox 360

Anbefalte innlegg

Det står i anmeldelsen:

"Visuelt sett er Kampen om Midgard II både en opptur og nedtur. Hvis du har HDTV er det ikke mye som skiller fra PC-versjonen. Detaljrikdommen er enorm; både enheter og miljø blir "levende" når spillet settes i gang. Er det derimot en vanlig TV du skal spille på, bør du være skeptisk. Her flyter enheter og omgivelser litt for mye ut i hverandre, noe som er kritikkverdig i et såpass detaljorientert strategispill."

Er det noen som har prøvd dette på en vanlig tv (ikke hdtv)? Jeg har en 28" vanlig tv (50 hertz), lurer på å kjøpe det, men ble litt småskeptisk nå...

Erfaringer?

Endret av Svein_Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står i anmeldelsen:

"Visuelt sett er Kampen om Midgard II både en opptur og nedtur. Hvis du har HDTV er det ikke mye som skiller fra PC-versjonen. Detaljrikdommen er enorm; både enheter og miljø blir "levende" når spillet settes i gang. Er det derimot en vanlig TV du skal spille på, bør du være skeptisk. Her flyter enheter og omgivelser litt for mye ut i hverandre, noe som er kritikkverdig i et såpass detaljorientert strategispill."

Er det noen som har prøvd dette på en vanlig tv (ikke hdtv)? Jeg har en 28" vanlig tv (50 hertz), lurer på å kjøpe det, men ble litt småskeptisk nå...

Erfaringer?

6524598[/snapback]

Heisann!

Har spilt midtgard 2 en del på HDTV og prøvd så vidt på CRT tv og forskjellen er der. Mye units med høyt detaljenivå på skjermen samtidig har det med å "flyte" litt sammen på en vanlig tv. Men har du ikke HDTV vet du ikke bedre og blir sikkert fornøyd :) Last ned demoen på Marketplace og se hva du synes. Selv mener jeg nå at oppløsning på TV uansett ikke går utover spillbarheten. Men etter jeg kjøpte HDTV blir det aldri det samme med 360 uten liksom...

Håper det var til litt hjelp.

Lenke til kommentar
Takk, det var litt hjelp ja :)

Tror jeg går og kjøper det etter jobb, så får vi se :)

Dumt spørsmål, men skitt la gå: Pengene tilbake garantien på Elkjøp gjelder vel ikkje på spill?

6525031[/snapback]

Kan du ikkje bare teste demoen over market place da? Er jo å utsett kjøpet ein dag,enn å svi av xxx antall kroner på noe møkk?

Lenke til kommentar
Takk, det var litt hjelp ja :)

Tror jeg går og kjøper det etter jobb, så får vi se :)

Dumt spørsmål, men skitt la gå: Pengene tilbake garantien på Elkjøp gjelder vel ikkje på spill?

6525031[/snapback]

Desverre, bryter du forseglingen får du ikke byttet. Måtte krangle heftig for å få byttet en kopi av PGR som ikke virket.

Lenke til kommentar

ELkjøp sin bytterett fungerer på alle varer i 30 dager! Du kan kjøpe et stereoanlegg, pekke det opp, nyte det i 29 dager og komme tilbake til butikken for å levere det mot pengene tilbake. Åpnet spill også! De tar varen inn igjen og setter det for salg for en rabattpris! Ikke begi dere ut på ting dere ikke har peiling på!

Lenke til kommentar
ELkjøp sin bytterett fungerer på alle varer i 30 dager! Du kan kjøpe et stereoanlegg, pekke det opp, nyte det i 29 dager og komme tilbake til butikken for å levere det mot pengene tilbake. Åpnet spill også! De tar varen inn  igjen og setter det for salg for en rabattpris! Ikke begi dere ut på ting dere ikke har peiling på!

6533668[/snapback]

Kanskje du burde skaffe deg litt informasjon om hva du snakker om...

DVD filmer og spill er det IKKE bytterett på så sant forseglingen er brutt. Har du ikke brutt den er det ikk enoe problem. Xbox 360 spill er forseglet fra fabrikk og elkjøp "låner" ikke bort spill i 30 dager for så å selge det på salg etterpå.

Det du sier om at du kan kjøpe ett musikk anlegg, åpne og bruke det i 29 dager for så å bytte er riktig. Det samme er det med tv, iPod, DVD spillere, vaskemaskin osv, osv... Men gjleder ikke på Mobiltelefoner med abon. og plater som er forseglet!

Har du kjøpt spill på elkjøp noen gang egentlig? De har eget klistermerke på coveret hvor det står: "INGEN BYTTERETT VED BRUTT FORSEGLING". Så enkelt er det :tease:

Lenke til kommentar
ELkjøp sin bytterett fungerer på alle varer i 30 dager! Du kan kjøpe et stereoanlegg, pekke det opp, nyte det i 29 dager og komme tilbake til butikken for å levere det mot pengene tilbake. Åpnet spill også! De tar varen inn  igjen og setter det for salg for en rabattpris! Ikke begi dere ut på ting dere ikke har peiling på!

6533668[/snapback]

Kanskje du burde skaffe deg litt informasjon om hva du snakker om...

DVD filmer og spill er det IKKE bytterett på så sant forseglingen er brutt. Har du ikke brutt den er det ikk enoe problem. Xbox 360 spill er forseglet fra fabrikk og elkjøp "låner" ikke bort spill i 30 dager for så å selge det på salg etterpå.

Det du sier om at du kan kjøpe ett musikk anlegg, åpne og bruke det i 29 dager for så å bytte er riktig. Det samme er det med tv, iPod, DVD spillere, vaskemaskin osv, osv... Men gjleder ikke på Mobiltelefoner med abon. og plater som er forseglet!

Har du kjøpt spill på elkjøp noen gang egentlig? De har eget klistermerke på coveret hvor det står: "INGEN BYTTERETT VED BRUTT FORSEGLING". Så enkelt er det :tease:

6535660[/snapback]

På elkjøp web derimot har du 14 dagers full returett uansett. Dette er ikke elkjøp politikk men kjøpsloven for salg over internett.

Lenke til kommentar

Du burde ikke kjøpe Kampen Om Midgard 2, jeg kjøpte det på releasen og ble veldig skuffet! Grafikken er god nok (hadde spillet på pcen min, spilte på low, og grafikken var ganske mye bedre) men det hakker omtrent hele tiden. Spesielt når det mange enheter på skjermen samtidig. Spillte på en vanlig TV, med RGB kabel og 60Hz. Heldigvis kjøpte jeg det på EB games slik at jeg kunne levere det tilbake. Mitt råd: IKKE kjøp det!

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

Eg testet demoen i natt og var ikkje imponert. Kjedelige animasjoner,grafikken var ikkje så god heller på min vanlige TV,utvasket som de sier. Det fenget ikkje meg for fem flate øre heller. Men så kan eg ikkje kalle med die hard RTS fan av denne typen heller.

Lenke til kommentar

Jeg syntest spillet er helt topp... har noe å spille frem til de neste store titlene kommer nå :)

Har spilt det litt til PC, og er ikke ukjent med RTS på PC heller... men dette syntest jeg går uten problemer. Strax jeg tok tutorialen satt kontrollen som et skudd, og det er helt sykt hvor bra gjennomført den er. Ting kan gjøres nesten like naturlig og raskt som på PC, noenting går tilogmed fortere. Skjønt, noe går også tregere... men ikke mye.

Problemet med dette er som de fleste andre sier... eksremt med hakking. Heller en slags lagg, som gjør at spillet ofte fryser i 1-3 sekunder før man får gjort noe.

Utrolig irriterende når man skal angripe, og etter å ha merket units stopper det opp...

Skjønner ikke at EA slapp dette gjennom :dontgetit: Men, uansett et godt spill.

Håper vi ser neste C&C på 360 også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...